Opis stanowiska:
- organizacja, prowadzenie i rozliczenie zleconych prac,
- prowadzenie dokumentacji budowlanej,
- współudział w opracowaniu harmonogramu budowy, koordynacja
- sporządzanie wycen
- sporządzanie zestawień kosztów robocizny,
- sporządzanie sprawozdań z wykonania i zaawansowania robót,
- opracowanie planu potrzeb materiałowych, sprzętowych, kadrowych.

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne - Inżynieria Środowiska
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy
- Samodzielność w wykonywaniu obowiązków
- Udokumentowane doświadczenie
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- Biegła znajomość AUTOCAD, MS Office
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Uprawnienia budowlane nie wymagane, ale mile widziane
- Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
- Pracę w młodym zespole
- Pracę przy ciekawych kontraktach
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia oraz odbycia praktyki do uprawnień budowlanych
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju osobistego
- Wynagrodzenie - adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności
- Niezbędne narzędzia pracy, samodzielność przy realizacji zadań
- Przyjazną atmosferę pracy

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy o przesłanie na adres mailowy: biuro@klimarplus.pl