Opis stanowiska:
-ofertowanie i sprzedaż urządzeń i akcesoriów będących w programie sprzedaży Firmy
-doradztwo techniczno-handlowe w zakresie oferowanych produktów
-nawiązywanie kontaktów i organizacja współpracy z Klientami i Partnerami handlowymi
-pozyskiwanie nowych Klientów
-uczestnictwo w targach branżowych i szkoleniach na terenie kraju i za granicą
-prowadzenie działań informacyjno-marketingowych dotyczących oferowanych produktów
-organizacja i prowadzanie seminariów szkoleniowych dla Klientów

Wymagania:
-ukończone studia o profilu technicznym (preferowana wentylacja/klimatyzacja)
-komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (mile widziana)
-doświadczenie w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej (min. 1 rok)
-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
-dobra znajomość rynku lokalnego (województwo śląskie i małopolskie)
-umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy)
-prawo jazdy kategorii B
-gotowość do odbywania podróży służbowych
-komunikatywność
-nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami
-wysoka kultura osobista
-efektywna samoorganizacja pracy
-umiejętność pracy w zespole
-zdolności handlowe i negocjacyjne

Oferujemy:
Oferujemy stabilne zatrudnienie w rozwijającej się strukturze, atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy.

Osoba kontaktowa: Wojciech Marcinkowski

Wszystkie osoby, które chcą dołączyć do naszego zespołu, zapraszamy do wysyłania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) za pomocą poczty elektronicznej na adres: praca@rosenberg.pl

Na zgłoszenia czekamy do dnia: 29.08.2015
Prosimy o dołączenie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)."