Opis stanowiska:
• Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach,
• Odczytywanie projektów architektonicznych.
• Ustalenie zgodności rzeczywistej z projektem.
• Kosztorysowanie
• Wykonywanie specyfikacji technicznych.
• Sporządzanie ofert do protokołów serwisowych
• Sporządzanie ofert i prezentacji handlowych
• Przygotowywanie dokumentów do przetargów
• Kontakt z kontrahentami
• Współpraca z działem serwisu, rozdysponowywanie prac serwisu
• Wprowadzanie towarów kontrahentów do bazy firmy,
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem protokołów serwisowych i awaryjnych,
• Tworzenie zamówień i dokumentów w zakresie prowadzonych spraw,
• Nadzór nad bazą zleceń firmy,
• Kontrola stanu narzędzi
• Prowadzenie bieżącej obsługi handlowej klienta
• Przygotowywanie oraz składanie zamówień do prowadzonych zleceń firmy.
• Przygotowywanie niezbędnych raportów/ analiz w zakresie prowadzonych spraw wynikających z niniejszego zakresu obowiązków w sposób czytelny i uporządkowany,
• Przyjmowanie i rozwiązywanie reklamacji w zakresie prowadzonych spraw

Wymagania:
- znajomość branży HVAC,
- mile widziane wykształcenie kierunkowe,
- prawo jazdy kat B,
- komunikatywność,
- doświadczenie w pracy serwisowej,
- samodzielność działania
- odporność na stres,
- umiejętność kierowania zespołem i koordynowania pracy serwisu

Oferujemy:
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
• Pracę w godzinach 8-16 lub 9-17
• Interesujące wyzwania i dużą samodzielność w działaniu.
• Realną możliwość rozwoju zawodowego,
• Pracę w godzinach 8-16 lub 9-17.