Symbol
VSE1
Zawór silnikowy VSE-1 CONTROLLI dwu drogowy typ VSE1 Zawory silnikowe odcinające 2 drogowe. Używane w systemach sterowania włącz/wyłącz instalacjach ciepłej i zimnej wody, glikolu, instalacjach solarnych, odzysku ciepła oraz w klimakonwektorach. Zawory silnikowe VSE składają się z korpusu i siłownika. Siłownik wyposażony jest w synchroniczny silnik ze sprężynę powrotną działającą również w przypadku braku zasilania. Zawór posiada również dźwignię umożliwiającą manualne otwarcie zaworu w przypadku niebezpieczeństwa (braku napięcia). O stanie zaworu informuje sygnalizator końcowy - kontakt pomocniczy, zwarty podczas otwarcia zaworu.Dane techniczne:    KORPUS Zawór silnikowy dwu-drogowy Współczynnik przepływu: Kvs=2,2 Różnica ciśnień zamknięcia: 276 kPa Maksymalne ciśnienie: 2 000 kPa (20 bar) Maksymalna temperatura- otoczenia 40oC- cieczy 93oC Klasa szczelności: ANSI klasa IV (0,01%) Materiał:- korpus - kuty mosiądz- trzon - niklowany- gniazdo - mosiądz- łopatka - kauczuk N SIŁOWNIK Zasilanie: 230 Vac - 50 Hz Pobór prądu: 6,5 W ; 7,5 Va Działanie: włącz/wyłącz ze sprężyną powrotną Podłączenie elektryczne: 4 przewody (2 dla napędu, 2 dla sygnalizatora końcowego) Czas otwarcia: max. 30 sekund Czas zamknięcia: 9 sekund (sprężyna powrotna) Obudowa: podstawa ze stali nierdzewnej, pokrywa z aluminium Temperatura pracy: 40oC (max.temp.cieczy 93oC) Warunki magazynowania:- temperatura: -40...71oC- wilgotność: 5...95%RH (bez kondensacji)   Model Opis VSE 1 Zawór 2 drogowy 1/2"; Kvs = 2,2; 230 Vac; sygnalizator końcowy VSE 2 Zawór 2 drogowy 3/4"; Kvs = 3,0; 230 Vac; sygnalizator końcowy VSE 3 Zawór 2 drogowy 1"; Kvs = 6,9; 230 Vac; sygnalizator końcowy  
Kategoria: Pompy Pompy ciepła
Wyświetleń: 23