Zbliżamy się do końca roku 2012. Korzystając z tej okazji dziękuję Państwu za dotychczasową współpracę. Bardzo mi zależy na tym, abyście byli Państwo usatysfakcjonowani kontaktem z pracownikami i zadowoleni z urządzeń firmy Danfoss. Dlatego też regularnie badamy Państwa opinię i ZMIENIAMY SIĘ dla Ciebie!

W 2012 roku przeprowadziliśmy dwa badania satysfakcji Klienta. Tym, którzy wzięli w nich udział serdecznie dziękuję. Dziękuję zarówno za te dobre komentarze, jak i za te pokazujące obszary do poprawy. Skorzystaliśmy z nich, aby nasza współpraca przebiegała jeszcze pomyślniej. Poniżej znajdziecie Państwo informacje o zrealizowanych działaniach oraz tych planowanych na rok 2013.

1. Kontaktuj się z nami sprawnie i efektywnie
Dzięki zmianom w zakresie połączeń telefonicznych szybciej dodzwonicie się Państwo do odpowiedniej osoby z Działu Obsługi Klienta i Działu Technicznego Systemy Grzewcze. Nasi Przedstawiciele Handlowi są dostępni dla Państwa na terenie całego kraju. Wykaz kontaktów znajduje się na naszej stronie internetowej www.ogrzewanie.danfoss.pl.

2. Szybko i na czas - bezproblemowa realizacja zamówień

Dokonaliśmy globalnej restrukturyzacji w dziale łańcucha dostaw przez co planujemy skrócić czas realizacji Państwa zamówień. Ponadto wspólnie z firmą Schenker dążymy do podwyższania jakości usług transportowych.

3. Nowoczesne rozwiązania produktowe w zasięgu Twojej ręki

W 2013 roku wprowadzimy kolejne i innowacyjne produkty w zakresie termostatyki i równoważenia, pomp ciepła, rekuperacji oraz elektrycznych systemów grzewczych.

4. Inspirujące spotkania szkoleniowe - będzie ich znacznie więcej!

Na rok 2013 zaplanowaliśmy 377 szkoleń dla Projektantów, Instalatorów, Dystrybutorów, Partnerów, Spółdzielni Mieszkaniowych i Zarządców Nieruchomości. Szkolenia będą interaktywne, a uczestnicy będą otrzymywać stosowne certyfikaty.

5. Nowy program – nowe możliwości
Oferujemy Państwu nowe oprogramowanie do projektowania. Zapewniamy konsultację w zakresie przygotowywania i weryfikacji projektów technicznych. Służymy pomocą w doborze i wycenie energooszczędnych rozwiązań dla domów jednorodzinnych, budownictwa wielorodzinnego i obiektów użyteczności publicznej.

6. Media – budowanie zainteresowania wśród Użytkowników
Dzięki zaangażowaniu w działania reklamowe i Public Relations rozwijamy rynek budując świadomość rozwiązań wśród Użytkowników. W 2012 roku nasze nowe produkty reklamowane były w magazynach Cztery Kąty i Ładny dom. Dzięki działaniom Public Relations informacje o nas pojawiały się np. www.onet.pl, Kawa czy Herbata, Pytanie na śniadanie, czy w stacjach radiowych. W roku 2013 planujemy kontynuować działania Public Relations oraz wzmacniać naszą obecność w telewizji, np. w programach wnętrzarskich takich jak Dekoratornia.

7. Łatwy dostęp do informacji – nowa odsłona strony internetowej

Pod wpływem Państwa sugestii przebudowaliśmy naszą stronę internetową. Znajdziecie tam informacje sprofilowane pod kątem Użytkowników i Profesjonalistów. Obecnie bardzo łatwo możecie Państwo odnaleźć to, co dla Was ważne, czyli Cenniki i Certyfikaty. Zapraszamy do regularnego odwiedzania strony pod adresem www.ogrzewanie.danfoss.pl. Ponadto, korzystając z platformy internetowej w 2013 roku zamierzamy wprowadzić ciekawy Program Partnerski dla Instalatorów.
Drodzy Państwo, a na koniec roku przygotowaliśmy dla Was niespodziankę w postaci Kalendarza Adwentowego z wieloma wspaniałymi nagrodami, które tylko czekają, aby trafić w Państwa ręce! Świąteczne prezenty będzie można zdobywać codziennie - od 1 do 24 grudnia. Wkrótce więcej informacji. Życzę Państwu miłej zabawy i dobrych doświadczeń z firmą Danfoss.
Korzystając z okazji życzę Państwu spokojnych i szczęśliwych Świąt oraz wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2013 Roku.


Dorota Jezierska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu
Danfoss Poland Sp. z o.o. Systemy Grzewcze
Źródło: ''