Flowair rozpoczął zmianę systemu identyfikacji wizualnej. Obejmuje ona wprowadzenie logotypu i elementów graficznych, nowej linii reklam oraz przygotowanie nowych materiałów promocyjnych.


"Nowa identyfikacja wizualna jest świadectwem zmian i pozycji na rynku, które osiągnęliśmy dzięki naszym klientom. Rosnące zaufanie i zainteresowanie ofertą naszej firmy w ciągu ostatnich 5 lat jest niewątpliwie powodem do dumy" - mówi Radosław Rogalewski, specjalista ds. marketingu firmy Flowair.
W ramach zmian, zostaną wymienione wszystkie materiały, takie jak papier firmowy, wizytówki, koperty. Jeszcze w tym roku pojawią się nowe broszury promocyjne firmy i jej produktów. "Spójność i nowoczesność nowych materiałów pomoże w jasnym przekazie bliskich firmie wartości oraz stanie się synonimem jakości i poziomu jej usług. Jest to niezwykle ważne biorąc także pod uwagę obecność firmy na wielu rynkach zagranicznych."
Nowa identyfikacja nie odcina się od poprzedniej. Logotyp jest ewolucją poprzedniego i nadal odwołuje się do wentylatora, będącego stałym i charakterystycznym elementem produktów Flowair. Jest on jednak silniejszy w przekazie, pełny energii i rozpoznawalny na pierwszy rzut oka – również w otoczeniu konkurencji.

Firma Flowair, uważana za eksperta w dziedzinie ogrzewania nadmuchowego, tworzy produkty innowacyjne i nowoczesne. Otwartość na nowe technologie i gotowość do wyznaczania nowych standardów, za którymi podążać będą inni, to jedne z cech charakterystycznych Flowair. Nowa identyfikacja będzie stanowić dla jej klientów czytelną i sugestywną ilustrację kondycji firmy i zmian, które w niej zachodzą.