Już na początku kwietnia br. rozpoczęły się prace nad nową odsłoną Złotego Medalu MTP - najbardziej prestiżowej nagrody przyznawanej produktom prezentowanym na targach poznańskich.

Złoty Medal - nowe oblicze, więcej korzyści
Zmieni się nie tylko sam wygląd nagrody, ale również sposób jej eksponowania oraz, co najważniejsze, pierwszy raz w historii powstanie logotyp Złotego Medalu wraz z księgą znaku. Wraz z nowym odświeżonym wizerunkiem idzie w parze maksymalizacja korzyści, na jakie mogą liczyć laureaci konkursu. Każdy nagrodzony wystawca, wraz z medalem otrzyma: pakiet medalisty, szansę na wygranie kampanii reklamowej w mediach ogólnopolskich, gwarancję ekspozycji produktu w „Strefie Mistrzów” oraz weźmie udział w konkursie na najlepszy produkt roku 2012.

Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych, które wystawca będzie mógł użyć w kampanii 360°: Złoty Medal, logotyp, materiały prasowe oraz film z laureatami nagrody w jakości, pozwalającej na wykorzystanie w Internecie.

Strefa Mistrzów to ekskluzywne stoisko, na którym prezentowane będą produkty nagrodzone Złotym Medalem podczas targów. W przypadku wybranych wydarzeń, produkty zastąpią ich zdjęcia oraz wypowiedzi ekspertów, uzasadniających przyznanie nagrody. W strefie tej zwiedzający oraz wystawcy będą mogli oddawać głosy na najlepsze produkty roku 2012. Wejście do strefy, po specjalnie przygotowanym czerwonym dywanie, będzie możliwe jedynie po oddaniu głosu.

Konkurs na najlepsze produkty 2012 roku wystartuje już podczas targów BUDMA 2012. W rywalizacji udział biorą jedynie laureaci Złotego Medalu MTP. Do zabawy zapraszamy wystawców, zwiedzających, konsumentów – na specjalnie przygotowanej stronie/aplikacji na Facebooku, będą oni oddawać swoje głosy na najlepsze produkty w poszczególnych kategoriach. Pod koniec roku odbędzie się uroczysta gala, podczas której poznamy najlepsze produkty 2012 roku.

Zgłoszeń produktów do konkursu o Złoty Medal MTP na targach Budma 2012 można dokonywać do 28 października 2011 r. Tak wczesna data wynika z faktu, że produkty nagrodzone w konkursie promowane będą w mediach przez kilka tygodni przed targami.

Źródło: Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o.