Na podstawie sondaży przeprowadzonych wśród konsumentów firma Elektra otrzymała Laur Konsumenta 2010. Elektra została uznana za najpopularniejszą markę w kategorii Ogrzewanie Podłogowe.

Złoty Laur Konsumenta 2010 dla Elektry
Złoty Laur Konsumenta 2010W wyniku ogólnopolskiego sondażu przeprowadzonego wśród przedsiębiorców oraz Klientów indywidualnych zostały wyłonione najbardziej popularne marki produktów i usług. W kategorii Ogrzewanie Podłogowe po raz drugi z rzędu zwyciężyła firma Elektra. Klienci wyróżnili firmę Elektra za kompleksową ofertę, ale przede wszystkim za doskonałą jakość produktów.

Przeprowadzone badania miały na celu określenie poziomu popularności i rozpoznawalności wiodących produktów w swojej grupie. Podobnie jak w poprzednich latach ankieterów interesowała przede wszystkim znajomość marki oraz opinie na temat produktów. Wyboru laureatów dokonują sami konsumenci, dlatego też wyróżnienie to odzwierciedla faktyczne tendencje na rynku oraz jest wyrazem zaufania Klientów. Nadaje to nagrodzie unikatowy charakter.

Laur Konsumenta jest największym konkursem konsumenckim w kraju. Badania ankietowe oraz specjalny program do głosowania, wskazują liderów popularności w kilkuset kategoriach produktowych. Wartość sondażu jest szczególnie cenna, ponieważ udział w nim biorą konsumenci i to właśnie oni oddają głosy na poszczególne marki, usługi, czy też produkty. W tegorocznej edycji konkursu brano pod uwagę zarówno sondaż (swoje głosy można oddawać korzystając z komunikatorów skype oraz gadu-gadu, wypełniając formularz lub przesyłając e-mail), jak i głosowanie czytelników „Rzeczy o Biznesie”, dodatku do Rzeczpospolitej, który ukazuje się w ostatnich dniach każdego miesiąca. Przeprowadzone badania odzwierciedlają panujące na rynku tendencje i mają na celu określenie poziomu popularności produktów i usług. W obszarze zainteresowań sondażu leży przede wszystkim znajomość marki oraz podstawowe opinie na jej temat. „Laur Konsumenta” wskazuje producentom i dystrybutorom najchętniej kupowane w swojej grupie artykuły oraz potwierdza dobre opinie Polaków o produkcie i marce.


Źródło: ELEKTRA Sp.J.