Firma VTS, właściciel marki VTS EUROHEAT w nachodzącym sezonie jesienno-zimowym stawia na jakość na miarę przyszłości. Przy pomocy oryginalnego brand hero – transformera stworzonego z kluczowego produktu: nagrzewnicy wodnej VOLCANO komunikuje odbiorcom, że atrybut jakości jej produktów jest niczym wojownik z przyszłości: niezniszczalny, zawsze na straży należytej pracy, gotowy do niesienia pomocy w każdych warunkach, a co najważniejsze – ponadczasowy. Kampania w kanałach ATL i BTL rusza z połową września 2014.

Wybierz jakość na miarę PRZYSZŁOŚCI - nowa kampania sezonowa marki VTS EUROHEAT.

Marka VTS EUROHEAT wraz z nadejściem kolejnego sezonu grzewczego postanowiła pokazać atrybut jakości swoich urządzeń oraz procesów w biznesie wykorzystując kreację opartą o brand hero jakim jest transformer VOLCANO . Robot składający się z elementów nagrzewnicy wodnej VOLCANO jest synonimem tego, co w produkcie najważniejsze: niezawodności, gotowości do pracy w każdych warunkach, dbałości o komfort (cieplny) pracy użytkowników. Jest też bohaterem wieńczącym palmę pierwszeństwa na rynku, niepokonanym w swojej kategorii.

Kampania

Rolą brand hero jest skupienie emocji rozproszonych po konkurencyjnych produktach i poprzez odniesienie do archetypu marki jakim jest wojownik/władca uzyskanie jej głębi. „Chcemy za pomocą personifikacji transformera VOLCANO opowiedzieć historię marki. Marki, która na przestrzeni lat ewoluowała dochodząc do niezwykle zaawansowanej formy – formy „robota z kosmosu” dla którego nie ma misji niemożliwych – podobnie jak dla naszej nagrzewnicy” – mówi Karolina Różycka, EH Corporate Brand Manager.

„Nasz robot to również uosobienie innowacyjnej myśli technicznej i odwagi, którą ma VTS w tworzeniu pionierskich rozwiązań – zarówno w zakresie modelu biznesowego, produktów, czy ich komponentów oraz komunikacji marketingowej, wykraczającej daleko poza utarte schematy.” - dodaje.

Kampania

Kampania będzie miała zasięg europejski i swoim obejmie rynki na których obecna jest marka VTS EUROHEAT. Narzędzia komunikacji marketingowej jakie zostały zaplanowane do jej realizacji to m.in. szereg drukowanych materiałów POS, nośniki BTL: newsletter’y, bannery statyczne i dynamiczne, prezentacje multimedialne, narzędzia ATL (reklama prasowa) oraz komunikacja wewnętrzna. Za koncepcję kreacji i jej adaptacje odpowiedzialna jest Agencja Kreatywna Be7.

Kampania

Kampania wystartuje w połowie września i potrwa do końca roku.

Informacje dodatkowe:


VTS Group, założona w 1989 roku jest wiodącym dostawcą urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i grzewczych. Dotychczasowa sprzedaż przekroczyła już 6300 000 urządzeń, co stawia VTS w pozycji lidera w Europie oraz liczącego się gracza na rynkach całego świata.  Na Grupę kapitałową VTS składa się kilkanaście spółek regionalnych, zlokalizowanych na 5 kontynentach między innymi w Chinach, Indiach, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Chile czy Rosji, USA w których zatrudnionych jest ponad 350 przedstawicieli techniczno-handlowych.

Komentarze

  • bardzo fajnie

    Bardzo mnie się podoba robocik. Atak na Pania MAgde nieuzasadniony, węszę urażonych kolegów z poprzedniej firmy hahaha

  • Barbie Hero

    myślę, że dla Brabie Hero również nie ma misji "niemożliwych" i to Ona lepiej skupieni emocje rozproszone po konkurencyjnych produktach.