VTS z nowym obliczem, czyli rebranding marki.
VTS Group jest jednym z czołowych producentów zaawansowanych technicznie urządzeń w branży HVACR. W tym działaniu wykorzystuje innowacyjne technologie w obszarze badań projektowych, produkcji i logistyki. Wielki rozwój VTS Group oraz jego strategia, która zakłada stworzenie globalnej sieci biznesowej, wymusiła odświeżenie identyfikacji wizualnej. Głównym celem zmiany jest uzyskanie zgodności wizerunku marki firmy z jej dynamicznym, międzynarodowym charakterem.
Obecność na 5 kontynentach, 50 rynkach wymaga zdefiniowania uniwersalnego przekazu, który w czytelny i precyzyjny sposób dotrze do szerokiego grona odbiorców na całym świecie.
Odświeżony logotyp VTS, który w dalszym ciągu nawiązuje do poprzedniej wersji znaku, uzyskał lżejszą i bardziej nowoczesną formę. Zmiana sygnetu na logo typograficzne o bez szeryfowej, autorskiej czcionce w połączeniu z modyfikacja kompozycji kolorystycznej sprawiły, że nowy znak trafniej eksponuje kluczowe dla firmy wartości.
Napięty spinaker symbolizuje energię, szybkość i dynamizm.Pochylony układ liter o ostrych, równoległych zakończeniach odzwierciedla innowacyjność i nowoczesność, podkreśla globalny charakter firmy.
Kolor pomarańczowy odwołuje się do dobrej energii, aktywności oraz optymizmu. Kolor szary odzwierciedla rzetelność, zaufanie oraz profesjonalizm.
Wprowadzenie nowego wizerunku nie pociąga za sobą żadnej zmiany formy organizacji grupy ani też nie jest jej następstwem. Zmienione logo pojawiło się w komunikacji marketingowej wraz z początkiem 2016 .