Wraz z Nowym Rokiem agencja Testa Communications podpisała umowę o stałej współpracy z firmą Viessmann – producentem innowacyjnych systemów technik grzewczych. Jest to przypieczętowanie ponad rocznej współpracy projektowej, podczas której agencja miała okazję doskonale poznać filozofię i politykę przedsiębiorstwa Viessmann, zaś klient mógł w praktyce ocenić pracę i kreatywność agencji Testa Communications.


Informacja prasowa - Warszawa 06.01.2009 r.
Marka Viessmann jest doskonale znana na całym świecie. Jej produkty zdobyły uznanie klientów i fachowców branży grzewczej, czego efektem są liczne nagrody i wyróżnienia. Viessmann wykazuje troskę o przyszłość energetyczną i poszanowanie środowiska naturalnego, czego efektem jest powstanie „Fundacji Viessmann – Ze wszystkich sił”, która inicjuje i wspiera akcje proekologiczne, jak również propaguje aktywny i zdrowy styl życia.
Agencja Testa Communications będzie odpowiadała za relacje z mediami, przede wszystkim za PR produktowy i korporacyjny firmy Viessmann, jak również będzie wspierała działalność fundacji. Celem agencji będzie podkreślenie i uwypuklenie wartości oraz idei firmy, które od wielu lat zapewniają jej pozycję lidera branży grzewczej. Ważnym elementem współpracy będzie informowanie o zaangażowaniu firmy Viessmann w sponsoring sportowy.
Agencja Testa Communications odpowiedzialna będzie także za działania z zakresu ATL i BTL oraz organizację eventów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
W strukturach Agencji za współpracę z marką Viessmann odpowiedzialna jest Katarzyna Tyska: tel. 0509 267 501, (22) 885 87 02), katarzyna.tyska@testacommunications.pl