The Warm Society to nowa europejska strategia koncernu Rettig Heating, producenta grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo.

Opiera się na czterech podstawowych dla marki wartościach: inspiracji, produktach, jakości i ludziach.

Nowa filozofia The Warm Society pokazuje jak istotne jest w naszych domach ogrzewanie, do którego nie przywiązujemy często odpowiedniej wagi. Jej celem jest zmiana podejścia do systemów ogrzewania, które nie tylko dostarczają nam ciepło, ale także są elementem wystroju wnętrza i podnoszą poziom jakości naszego życia. Dzięki odmienionej marce Purmo zyskujemy szerszy wybór, nową jakość i nowe rozwiązania w systemach grzewczych.

Inspiracja – Życie w The Warm Society
Marka Purmo oferuje szeroki wachlarz rozwiązań grzewczych o różnych kształtach, rozmiarach i kolorach. „Zgodnie z najważniejszym założeniem strategii Warm Society grzejnik nie jest już tylko urządzeniem, które dostarcza ciepło do pomieszczenia, ale staje się elementem wystroju wnętrza. Oferta firmy Rettig rozszerza się o nowe modele grzejników, wzory i kolory. Dzięki nowym rozwiązaniom grzewczym marki Purmo możliwe jest zaaranżowanie wnętrza w dowolnym stylu i charakterze zgodnie z indywidualnym gustem i upodobaniami. Nowoczesne wzornictwo i szeroki wachlarz możliwości nada ogrzewaniu nową, niespotykaną dotychczas rangę.” – mówi Wojciech Makowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy Rettig Heating w Polsce.

Produkty – ogrzewanie w The Warm Society
Warm Society oferuje klientom szeroki wachlarz rozwiązań grzewczych. Ogrzewanie w The Warm Society to: grzejniki płytowe, konwektorowe, łazienkowe, dekoracyjne, ogrzewanie podłogowe i system rurowy HKS. Niezależnie od wybranego produktu Purmo oferuje funkcjonalność i styl pasujący do każdego domu. W marcu 2007 Purmo oferta została rozszerzona o nowe modele grzejników. Do grona dekoracyjnych dołączyły Kos i Faro. Wśród grzejników płytowych nowości to Purmo Ventil Compact M oraz Purmo Ventil Hygiene M, idealny do obiektów służby zdrowia, obydwa ze środkowym, oddolnym podłączeniem do instalacji. Nowością The Warm Society jest cała rodzina modelu Plan z płaską płytą przednią oraz grzejnik dekoracyjny Imia, który świetnie sprawdza się zarówno w przedpokoju, jak i w łazience.

To tylko niektóre z nowości produktowych, które wprowadzi na rynek Rettig Heating w tym roku. Wszystkie modele grzejników Purmo dostępne są w 48 kolorach z palety RAL, w tym w kolorze złota i chromu.

Jakość – podstawa The Warm Society
„Jakość to podstawa funkcjonowania Warm Society.” – mówi Wojciech Makowski. „Dzięki utrzymaniu najwyższych standardów jakości, możemy zaoferować naszym klientom 10-letnią gwarancję na uszkodzenia powstałe w wyniku zastosowania wadliwych materiałów lub wad powstałych w procesie produkcji.” - dodaje. Wszystkie produkty koncernu Rettig Heating przechodzą m. in. przez próby ciśnieniowe, w czasie, których poddawane są działaniom ciśnień o wiele wyższych niż przewidują normy produkcji i użytkowania. Dzięki wieloetapowym procesom wykończeniowym takim jak m.in. malowanie podkładowe za pomocą kataforezy, pokrywanie powierzchni grzejnika sproszkowanym lakierem odpornym na działanie temperatur czy ścieranie i utwardzanie powłoki lakierniczej w temperaturze powyżej 200 stopni Celsjusza, produkty te charakteryzują się niespotykaną wśród innych rozwiązań grzewczych trwałością. Dodatkowym synonimem jakości Warm Society jest wyjątkowa dbałość o szczegóły w procesie produkcyjnym takie jak: elektryczne zgrzewanie powierzchni, precyzyjny wybór materiałów i komponentów, dokładne ustawianie poziomych oraz pionowych kanałów wodnych, które gwarantuje dużą wydajność cieplną urządzeń. „W Polsce zwracamy szczególną uwagę na zachowanie jakości na wszystkich etapach produkcji, pakowania i logistyki grzejników.

W rybnickiej fabryce, jednej z największych, jaką posiada koncern Rettig Heating, rocznie produkujemy ponad 2 miliony urządzeń marki Purmo.” – mówi Wojciech Makowski.
Ludzie – Praca w The Warm Society
Prawidłowe funkcjonowanie Warm Society zapewnia połączenie specjalistycznego know-how oraz postaw ludzi pracujących na rzecz nowoczesnych rozwiązań grzewczych. „Od początku swojej działalności w Polsce koncern Rettig Heating działał na rzecz upowszechnienia wiedzy związanej z instalacją nowoczesnych systemów grzewczych m.in. poprzez program Polecanych Instalatorów Purmo, który zrzesza najlepszych fachowców w branży. Obecnie, zgodnie z założeniami naszej strategii, wzmocnimy działania na tym polu poprzez zasadę podwójnych działań, która oznacza intensywną promocję skierowaną do instalatorów oraz użytkowników końcowych.” – mówi Wojciech Makowski.
Dzięki zintegrowanemu podejściu do sprzedaży oraz upowszechnieniu nowego wymiaru obsługi klienta i produkcji koncern Rettig Heating zyska optymalne warunki do wprowadzenia nowych produktów w zakresie nowoczesnych systemów grzewczych. Połączenie bogatej oferty produktowej ze strategią marketingową wdrażaną równolegle w całej Europie – pozwoli marce Purmo na utrzymanie i umocnienie pozycji światowego lidera w branży.