Agencja Times Square Public Relations dofinansowuje szkolenia PR w Budownictwie.

Szkolenia PR w Budownictwie 30% taniej
Agencja Times Square Public Relations, dbając o wizerunek w branży i dając możliwość wzięcia udziału w szkoleniach wszystkim firmom, postanowiła dofinansować szkolenia odbywające się w ramach Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie.

- Nasza pomoc finansowa ma umożliwić małym firmom, które niekoniecznie stać na takie szkolenia, wzięcie udziału w seminarium. Wiemy jak ważną rolę odgrywa wizerunek firmy w prowadzeniu biznesu i dlatego, chcemy dać wszystkim szansę, by mogli skorzystać z wiedzy ekspertów – tłumaczy Wiktor W. Kammer, szef agencji Times Square PR.

Dzięki otrzymanemu dofinansowaniu uczestnicy szkoleń zapłacą jedynie 70% kwoty szkolenia, czyli 690 zł.
W sumie agencja ma zamiar przeznaczyć na ten cel ponad 200 tysięcy złotych.

Jesienna edycja 2010 Programu Edukacyjnego PR w Budownictwie rozpoczyna się w Krakowie 7 września i potrwa do 25 listopada. Seminaria są organizowane na terenie całej Polski, uczestnicy mogą wybrać, w którym z 17 miast, chcą odbyć szkolenie.

Źródło: PR w Budownictwie