(adresaci – pracownicy produkcyjni, przedstawiciele handlowi, pracownicy obsługi klienta,…)
Profesjonalna obsługa klienta
"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"
» Zakres szkolenia
Negocjacje - Technika czy postawa?
„Walka Dawida z Goliatem - czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?”
Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień” wcale nie mniej istotne i przynoszące często podobne efekty. Szukając odpowiedzi na pytanie o znaczenie postawy w stosunku do znajomości technik negocjacyjnych można od razu stwierdzić, że w skutecznych negocjacjach ważne jest wszystko!

» Zakres tematyczny
Nowoczesne techniki sprzedaży
"Nie wystarczy wiedzieć, trzeba też umieć"
Na tych zajęciach nie będziesz miał czasu na filozofię sprzedaży. Nie będą to zajęcia o ładnym wyglądzie sprzedawcy i „pierwszym wrażeniu”, które niewątpliwie odgrywają znaczącą rolę w sprzedaży, ale są zbyt często eksponowane w wielu programach szkoleniowych.
Niestety nie są to też zajęcia, których głównym celem jest miła i sympatyczna atmosfera oraz wesoły prowadzący.

» Zakres szkolenia
Współpraca w grupie i zespole
Ukochanym porównaniem, które stosuje Ed Deming,
jest porównanie pracy zespołowej do gry w orkiestrze symfonicznej.
Taka orkiestra składa się z utalentowanych muzyków,
którzy muszą zrezygnować z udowadniania swych zdolności
w celu zachowania harmonii w orkiestrze.

» Zakres szkolenia
Zarządzanie stresem
Warsztat przeznaczony jest dla osób, które doświadczają stresu związanego z presją czasu, odpowiedzialnością za kontakty interpersonalne w firmie, efekty długofalowych działań i za decyzje podejmowane natychmiastowo, za trudne negocjacje z klientami i te trudniejsze rozmowy z własną rodziną i sobą samym.
» Zakres szkolenia

» ZAPYTAJ O SZKOLENIE