“Super Wybór” to hasło rozpoczynającej się w lutym europejskiej kampanii reklamowej marki Purmo. Celem kampanii jest promowanie produktów Purmo jako najbardziej kompleksowej oferty na rynku, podkreślenie korzystnej relacji jakości do ceny oraz dalsze wzmocnienie pozycji Purmo - lidera branży. Kampania prezentuje markę Purmo, należącą do koncernu Rettig Heating, jako solidnego i bezpiecznego partnera - najlepszy wybór jakiego można dokonać na rynku.

Super Wybór - nowa kampania Purmo
“Super Wybór” to hasło rozpoczynającej się w lutym europejskiej kampanii reklamowej marki Purmo. Celem kampanii jest promowanie produktów Purmo jako najbardziej kompleksowej oferty na rynku, podkreślenie korzystnej relacji jakości do ceny oraz dalsze wzmocnienie pozycji Purmo - lidera branży. Kampania prezentuje markę Purmo, należącą do koncernu Rettig Heating, jako solidnego i bezpiecznego partnera - najlepszy wybór jakiego można dokonać na rynku.

Dominującym elementem w kreacji reklam i innych materiałów promocyjnych jest charakterystyczny, okrągły emblemat “Super Wybór”. Znak ten pojawia się we wszystkich planowanych kreacjach: insertach do czasopism fachowych, materiałach POS, ulotkach, kalendarzach, bannerach www i e-newsletterach.

Grupą docelową kampanii są głównie odbiorcy profesjonalni - instalatorzy, dystrybutorzy i kontrahenci handlowi. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL, materiały POS i akcje marketingu bezpośredniego. Od lutego do czerwca w specjalistycznym czasopiśmie “Magazyn Instalatora” ukażą się reklamy oraz inserty, a na wybranych portalach budowlanych pojawią się bannery reklamowe. Działania bezpośrednie, skierowane do profesjonalistów i kontrahentów handlowych, obejmują akcje mailingowe oraz e-newslettery. W ramach kampanii zostanie także przeprowadzony konkurs dla instalatorów współpracujących z marką.

- Głównym celem wiosennej kampanii marki Purmo jest przypomnienie instalatorom, że są dla nas najważniejszą grupą docelową oraz podkreślenie, ile znaczy solidny partner biznesowy w trudnych czasach. Koncern Rettig Heating zapewnia stabilność, wsparcie, najwyższą jakość oraz najdłuższe okresy gwarancji. Purmo to po prostu “Super Wybór” - wyjaśnia Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.

Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rosji, Rumunii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji i Finlandii. Przygotowała ją duńska agencja Kunde, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating Sp. z o.o.

Źródło: ''