"Bartosz" Sp. J. jest firmą działającą w branży inżynieryjno- sanitarnej od 1990 r. Dzięki fachowej wiedzy opartej na wieloletnim doświadczeniu, jak również ciągłemu doskonaleniu się i rozwojowi, stawiają czoła oczekiwaniom i wymaganiom współczesnego rynku. Dziś, niecały tydzień przed największym wydarzeniem w branży targami Forum Wentylacja Salon Klimatyzacja, rozmawiamy z firmą Bartosz o spotkaniu i nie tylko.

Rozmowa z firmą Bartosz o Forum Wentylacja Salon Klimatyzacja 2015 i nie tylko...

Redakcja: Dlaczego się Państwo decydują na coroczny udział w targach FWSK?
Bartosz: Targi Forum Wentylacja, to według nas najważniejsza impreza branżowa i nie wyobrażamy sobie, że mogłoby nas na niej zabraknąć! Jest to świetna okazja do spotkania z naszymi Partnerami i zaprezentowania nowych produktów.

R: Jakie korzyści można osiągnąć poprzez uczestnictwo w takich wydarzeniach?
B: Największą korzyścią wynikającą z uczestnictwa w Forum  z całą pewnością jest możliwość spotkania się ze specjalistami działającymi w naszej branży. Projektanci, architekci, firmy wykonawcze, dostawcy komponentów.. Czasami jest to jedyna okazja, by z niektórymi z nich móc spotkać się osobiście, by podzielić się spostrzeżeniami na temat tego jak zmieniają się obecnie oferowane produkty, jak zmienia się rynek wentylacyjny i jego potrzeby.

R: Do jakiej grupy zwiedzających skierowana jest oferta firmy Bartosz?
B: Tak naprawdę do wszystkich Zwiedzających. Niezależnie od tego czy są to osoby bezpośrednio związane z branżą, np. ze względu na charakter wykonywanej pracy (projektanci, architekci, wykonawcy instalacji, dystrybutorzy urządzeń), czy są to osoby, które nie są związane z branżą, ale planują zastosować wentylację mechaniczną w swojej inwestycji, bądź po prostu poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie. Nasi przedstawiciele zawsze z życzliwością odpowiedzą na wszelkie pytania związane z dziedziną, w której działamy.

R: Na tegorocznej edycji prezentują Państwo nową centralę wentylacyjną VENA Optima VOV. Czym różni się od poprzednich, co ją wyróżnia?
B: Faktycznie, podczas tegorocznej edycji Forum zaprezentujemy nasz najnowszy produkt, czyli podwieszaną centralę wentylacyjną VENA Optima VOV. Do tej pory nasza standardowa oferta nie zawierała rozbudowanego typoszeregu central podwieszanych, podobne centrale wykonywaliśmy wyłącznie na indywidualne zamówienie. Jednak zauważyliśmy, że centrale podwieszane stały się coraz bardziej popularne, mieliśmy coraz więcej zapytań o tego typu urządzenia, więc naturalnym efektem było wprowadzenie ich do produkcji seryjnej.

Główną zaletą central VENA Optima VOV jest ich kompaktowa budowa oraz wysoki stopień odzysku ciepła. Centrale VENA Optima VOV dzięki niewielkiej wadze i wysokości zajmują niewiele miejsca, więc idealnie nadaje się do montażu w zabudowie podusfitowej, na niskim poddaszu lub w pomieszczeniach gospodarczych. W urządzeniach stosowane są wymienniki przeciwprądowe (wykonane z aluminium lub tworzywa sztucznego) osiągające rzeczywisty odzysk ciepła na poziomie 75-90% oraz energooszczędne wentylatory typu EC. Każda centrala wyposażona jest również w zintegrowany moduł automatyki STW oraz może być doposażona w urządzenia dodatkowe (chłodnice, nagrzewnice, tłumiki itp.).

R: Jak chcieliby Państwo zakończyć udział w FWSK 2015?
B: Mamy nadzieję, że Forum zakończy się nawiązaniem nowych kontaktów biznesowych oraz umocnieniem dotychczasowych relacji z naszymi Kontrahentami. Pomimo iż w branży sanitarnej działamy już od 25 lat, życzylibyśmy sobie, by po udziale w Forum nasza firma  umocniła swoją pozycję na rynku i była postrzegana jako rzetelny partner biznesowy, który ciągle się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań technicznych. Zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska! BARTOSZ - stoisko nr 71.

R: Jakie cele stawiają sobie Państwo na rok 2015?
B: Dążymy by być liderem w branży wentylacyjnej! W 2015 roku z pewnością będziemy kontynuować działania związane z rozwojem obecnych produktów, być może zaowocuje to wprowadzeniem kolejnego typoszeregu urządzeń. Ponadto wiele pracy i zaangażowania wkładamy w działania zmierzające do uświadomienia konsumentom, że na naszym rynku istnieją firmy rodzime, których produkty nie ustępują jakością produktom zagranicznym. Co więcej, często są znacznie lepsze! Wykreowanie tzw. patriotyzmu konsumenckiego, to ciężka i mozolna praca, która zapewne potrwa jeszcze kilka lat, jednak uważamy, że to słuszna droga i w 2015 roku na pewno będziemy kierować nasze działania w tym kierunku.


Rozmawialiśmy z przedstawicielką działu marketingu firmy Bartosz, Panią Beatą Cywoniuk.



Dziękujemy za rozmowę.