Ekspert rynku HVAC Blaine Fox oferuje przydatne narzędzie w czasie recesji za pośrednictwem nowej witryny internetowej


Blaine Fox - ekspert od marketingu branży HVAC, Vice Prezydent Warm Thoughts Communications, udziela wskazówek, które pomogą sprostać wymaganiom kontrahentów na recesyjnym rynku. Warm Thoughts Communications Inc. pod adresem www.rpyhb.com uruchomiła nową witrynę sieci web, której celem jest niesienie pomocy wykonawcom na będącym dla nich trudnym wyzwaniem rynku w dobie recesji.
"Mądrzy przedsiębiorcy wiedzą, że w czasie recesji na rynku pozostają silniejsi", mówi Blaine Fox, który w branży HVAC pracuje już od 25 lat. "Niektóre firmy wypadną z rynku lub ograniczą swój biznes, chyba, że opracują odpowiedni plan i dostosują się do zmian odpowiednio do zachowania się kupujących i inwestorów".
Fox, który prowadził jedną z największych firm HVAC, zatrudniającą ponad 180 pracowników, dzieli się swoimi spostrzeżeniami w następującej problematyce:
• using strategic financial analysis to ensure profitability
• selling service plans to normalize work flow and increase cash flow
• refining customer retention and acquisition campaigns for greater return.
Napisane w łatwej do czytania formi, w sieci Web oferuje szybkie, przydatne informacje, które mogą pomóc każdemu przedsiębiorcy HVACR.
"We wanted contractors to know they don't have to be passive during these intimidating market conditions," mówi Fox. "When you visit the site, you'll immediately see that tactics exist which you can implement easily to lift your company out of the recessionary doldrums." - dodaje.
Odwiedź www.rpyhb.com z poradami dla biznesu HVAC.

Źródło: Internet