Nowy logotyp, udział w targach branżowych, prace nad przyszłorocznym katalogiem i szkolenia dla instalatorów – elta Klima podsumowuje zrealizowane projekty oraz przedstawia plany rozwoju w nadchodzącym sezonie.

Wprowadzenie nowego logotypu elta Klima to pierwszy krok w przygotowaniach firmy do przyszłego sezonu. Odświeżona identyfikacja wizualna będzie bowiem stosowana zarówno w komunikacji z mediami, jak i w kontaktach z obecnymi i potencjalnymi klientami. W obecnym logo elta Klima wykorzystano chłodną tonację niebieskich kolorów, które oddają charakter oferowanych urządzeń. Zastosowane liternictwo oraz całość projektu odpowiadają nowoczesnym rozwiązaniom, które firma chce oferować na rynku.

Nowe logo elta Klima po raz pierwszy zostało zaprezentowane szerszej publiczności podczas targów INVEST HOTEL 2008. Ta specjalistyczna impreza przeznaczona dla branży hotelarskiej odbyła się będzie w dniach 16-18 października w Poznaniu. W tym roku firmy oferujące rozwiązania dla hoteli, pensjonatów, sal konferencyjnych oraz ośrodków SPA spotkają się już po raz dziesiąty. Wśród nich znalazła się również elta Klima, która urządzenia ze swojego katalogu zaprezentowała na stoisku nr 62 w pawilonie 3. Zwiedzającym zostały pokazane m.in. klimatyzatory elta Klima z linii EKO, MULTI 3, MULTI 2, szafa klimatyzacyjna elta EK-48SHSK oraz wentylator kolumnowy elta 9096.

Obecnie trwają również prace nad nowym katalogiem produktowym elta Klima. Do oferty na przyszły sezon planowane jest wprowadzenie nowości, jednak firma na razie nie zdradza szczegółów. „Dziś mogę jedynie powiedzieć, że na 2009 rok chcemy zaproponować klientom urządzenia, które cieszą się największym zainteresowaniem wśród instalatorów. Stanowią oni bowiem najlepsze źródło informacji dotyczących tendencji rynkowych i oczekiwań konsumentów. Obecnie jesteśmy w trakcie poszukiwań odpowiednich dostawców spełniających nasze wymagania” – mówi Krzysztof Szost, Kierownik Serwisu elta Klima. Katalog, który dostępny będzie również w wersji elektronicznej, zostanie zaprezentowany w pierwszych tygodniach przyszłego roku.

W ramach przygotowań do nowego sezonu elta Klima planuje również zrealizowanie cyklu szkoleń dla instalatorów. Skierowane one będą do specjalistów z całej Polski, z którymi firma współpracuje na co dzień. Ich przeprowadzenie zapowiadane jest wstępnie na początek 2009 roku. W najbliższej przyszłości elta Klima ma również uzyskać większą samodzielność w firmowych strukturach elta Polska, co pozwoli na jeszcze dynamiczniejszy rozwój działu.

elta Polska Sp. z o.o. jest dystrybutorem oraz importerem urządzeń audio i video, sprzętu gospodarstwa domowego, multimediów, urządzeń klimatyzacyjnych oraz nawigacji samochodowej. W Polsce firma obecna jest od ponad 10 lat. W tym czasie stała się uznanym partnerem handlowym ze względu na szeroką gamę oferowanych produktów, wysoką jakość, nowoczesne i nowatorskie technologie, a także konsekwentną orientację na klienta i solidny serwis.

Klimatyzatory elta dostępne są na polskim rynku już od 4 sezonów. Firma zajmuje się zarówno sprzedażą urządzeń oznaczonych logo elta Klima, jak również posiada w swojej ofercie rozwiązania klimatyzacyjne i wentylacyjne innych marek. Firma zapewnia kompleksową obsługę począwszy od wykonania projektu, poprzez dostarczenie urządzeń, montaż, aż po uruchomienie systemu. elta Polska Sp. z o.o. jest oddziałem elta GmbH, firmy obecnej w 30 krajach na całym świecie, która w swojej ofercie posiada ponad 400 produktów. Są to urządzenia z branży audio/video, AGD, multimediówi klimatyzacji. W ciągu roku elta GmbH importuje ok. 7 mln urządzeń o łącznej wartości ponad 100 mln euro.