Jak sprawić, żeby na konkurencyjnym rynku firma odniosła sukces i zdobyła lojalnych klientów? Design to nie tylko estetyczny produkt ale strategia działania przedsiębiorstwa, dzięki której wiele firm osiągnęło międzynarodowy sukces.

Dobrze zaprojektowane produkty muszą z jednej strony odpowiadać potrzebom klientów, być zgodne z obecnymi trendami, funkcjonalne, wygodne w użytkowaniu. Z drugiej strony muszą realizować cele biznesowe przedsiębiorstwa. Proces projektowy musi uwzględniać koszty produkcji, potrzeby rynkowe, działania konkurencji i zapewnić przedsiębiorcy zysk.

Zarządzanie wzornictwem pozwala na:
* Zwiększenie ceny produktu oraz zmniejszenie kosztów produkcji
* Zdobycie zadowolonych i lojalnych klientów, którzy będą promowali firmę
* Stworzenie silnej marki, która będzie wzbudzała zaufanie klientów przy zakupie dotychczasowych i wprowadzaniu nowych produktów na rynek


Instytut Wzornictwa Przemysłowego oraz Szkoła Główna Handlowa zapraszają na studia podyplomowe Design Management.
Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych praktyków. Program obejmuje 66 godzin warsztatów oraz 114 godzin wykładów.





Program zajęć obejmuje:

- strategie konkurowania
- zarządzanie procesem rozwoju nowego produktu
- wzornictwo przemysłowe
- ergonomię
- badania marketingowe
- organizacyjne, finansowe i prawne aspekty rozwoju nowego produktu


Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń.
Uwaga: liczba miejsc jest ograniczona!
Więcej informacji [url]http://iwp.com.pl/product_design_menagement
Kontakt:
Marcin Marchwiński
Marcin_Marchwinski@iwp.com.pl
tel. (22) 860-01-65
fax: (22) 860-03-11


Źródło: ''