Prawie 70% Polaków nie zdaje sobie sprawy jak dużą część wydatków z budżetu domowego pochłania koszt ogrzewania. Tymczasem jest to niemal połowa wszystkich wydatków na energię.


Badania opinii społecznej, przeprowadzone na zlecenie organizatorów kampanii "Szóste paliwo" wykazały:

Prawie 70% Polaków nie zdaje sobie sprawy jak dużą część wydatków z budżetu domowego pochłania koszt ogrzewania. Tymczasem jest to niemal połowa wszystkich wydatków na energię.

Po raz drugi przedstawiony został raport z cyklu "Polacy o oszczędzaniu energii", dotyczący stanu świadomości mieszkańców Polski z zakresu energooszczędności. Część "Trwałe korzyści", dostępna w dokumencie pdf , skupia się na zagadnieniu ekonomiczych korzyści płynących z racjonalnego gospodarowania energią, zwłaszcza w budynkach.
Poprzednia odsłona raportu dostępna jest pod adresem: http://notes.onboard.pl/files/szoste_paliwo_1.pdf
Kampania "Szóste paliwo" jest realizowana wspólnie przez firmę Rockwool oraz Krajową Agencję Poszanowania Energii.
Źródło: Rockwool Polska