Data rozpoczęcia
2007-06-28
Data zakończenia
2007-06-28

V Międzynarodowe Targi Urządzeń, Technologii do Wytwarzania i Zastosowania Pelletu 26-28 czerwca 2007 Bydgoszcz, hala Łuczniczka, ul. Toruńska 59

26 - 28 czerwca 2007


Zbliża się kolejna edycja targów - PELLETS-EXPO 2007. Do targów jeszcze kilka miesięcy. Jednak warto już teraz pomyśleć o swojej obecności na nich. PELLETS-EXPO rozpoczną się 26 czerwca 2007 roku, trwają przygotowania kolejnej edycji targów oraz imprez towarzyszących, aby urozmaicić pobyt wystawom i zachęcić jak najszersze grono do odwiedzenia. Dla potencjalnych wystawców to dobry czas, aby przeanalizować ofertę organizatora i zastanowić się nad uczestnictwem w targach PELLETS-EXPO, opracowaniem planów promocji firmy podczas trzydniowej imprezy. Termin zgłoszeń po promocyjnych cenach na 5 Międzynarodowe Targi Urządzeń, Technologii do Wytwarzania i Zastosowania Pelletu PELLETS-EXPO upływa 13 kwietnia 2007 roku. Jeśli planujemy wziąć udział w targach, warto zgłosić się już teraz, można bowiem liczyć na niższą cenę powierzchni wystawienniczej oraz na dogodniejszą lokalizację stoiska. >>> Formularz zgłoszeniowy Myślenie o targach warto rozpocząć odpowiednio wcześniej. Dobrze też przygotować się do obecności na wystawie w sposób kompleksowy - odpowiadając sobie na szereg pytań i rozkładając działania w czasie, by uniknąć działań nie przemyślanych. Należy zastanowić się, po co nam targi, czego oczekujemy od wystawy i co chcemy osiągnąć poprzez naszą obecność na targach? Targi są narzędziem marketingowym o szerokim zastosowaniu. Pozwalają budować wizerunek firmy, kształtować opinie klientów i kontrahentów odnośnie naszej firmy, umożliwiają prezentację, testowanie oraz promocję nowych produktów. Są także świetnym miejscem do zbierania opinii na temat naszej firmy i naszych wyrobów, technologii. Udział w targach daje możliwość wyjątkowej prezentacji oferty handlowej dużej grupie potencjalnych klientów. Bezpośrednie kontakty umożliwiają partnerom gospodarczym dialog, budując pomiędzy nimi zaufanie. Takie spotkanie służy dalszemu pogłębianiu kontaktów z obecnymi i przyszłymi partnerami polskimi i zagranicznymi. Jednocześnie są okazją do nawiązania nowych, ciekawych znajomości biznesowych, które mogą skończyć się nowymi kontraktami i często tak się kończą. W ciągu kilku dni na targach możemy także zorientować się w kondycji tych, z którymi na co dzień rywalizujemy na rynku. Jeśli wiemy już, co jest dla nas najważniejsze, skupmy się na realizacji celu - zaplanujmy co i dlaczego chcemy pokazać. Jak wyróżnić się spośród innych firm i przyciągnąć gości do swojego stoiska? Warto już teraz pomyśleć, ile pieniędzy jesteśmy gotowi wydać na targową prezentację. Często wystarczy ciekawy pomysł na zaprezentowanie oferty firmy. Ponadto warto porozmawiać z organizatorami targów, czy możliwe jest przygotowanie wspólnie z nimi interesujących wydarzeń na stoisku lub poza nim, które będą promowane zarówno przez organizatora targów, jak i przez nas. Może to być np. ciekawy konkurs dla zwiedzających, pokazy, występy na stoisku czy seminaria, prezentacje zorganizowane z naszym udziałem. Jedną z dodatkowych form jest także sponsoring imprez, współorganizacja wydarzeń towarzyszących targom, dodatkowa reklama w katalogu targowym (oprócz standardowego wpisu). Możliwości na wyjątkową ekspozycję i jej uzupełnienie jest wiele. Teraz jest najlepszy czas, by o nich pomyśleć. Dobrze jest także omówić koncepcję stoiska z organizatorem, który może nam podpowiedzieć ciekawe rozwiązania, doradzić. Warto porozmawiać o dodatkowych możliwościach współpracy, przedstawić i wyjaśnić niejasności oraz zapytać o możliwości uzyskania pomocy w przypadku trudności z przygotowywaniem się do targów. Można także pomyśleć o wzięciu udziału w Konkursie targowym o nagrodę główną targów i już teraz zastanowić się, czy pośród naszych eksponatów znajdują się produkty i rozwiązania techniczne, które uznalibyśmy za godne wyróżnienia. Profesjonalnie zorganizowane targi to strategiczny instrument kreacji i promocji gospodarki. Są także rynkiem niezwykle cennej informacji biznesowej oraz zapewniają ich uczestnikom szeroki dostęp do innowacyjnych rozwiązań i międzynarodowych rynków. Nie mamy wątpliwości. Targi przynoszą wymierne efekty. Dzięki zaplanowaniu działań przed targami, w ich trakcie i po, efekty są jeszcze większe. Zakres tematyczny targów: • Dostawcy pelletu • Producenci pelletu • Producenci i dostawcy wyposażenia, maszyn, urządzeń do produkcji pelletu - Suszarnie - Linie technologiczne do produkcji pelletów - Budowa zakładów do przetwarzania drewna, trocin i innych odpadów drzewnych - Systemy pakowania - Części zamienne • Producenci i dostawcy systemów grzewczych - Piece - Palniki - Kominki - Kotły - Kotłownie • Dostawcy surowca i obróbka - Plantacje surowców roślinnych - Drewno i odpady z leśnictwa, przemysłu drzewnego, meblowego, rolnictwa - Maszyny i urządzenia do obróbki drewna - Urządzenia transportowo-podawcze i sortownicze • Przechowywanie, składowanie • Urządzenia pomiarowo-kontrolne • Automatyka i armatura • Logistyka, usługi transportowe • Projektowanie, usługi remontowe, doradcze i analityczne • Instytucje testujące i prowadzące prace badawczo-rozwojowe • Organizacje i stowarzyszenia branżowe • Agencje, instytucje, centra • Instytucje finansujące • Wydawnictwa specjalistyczne i działalność edukacyjna • Inne granulowane biopaliwa stałe • Producenci, dostawcy, maszyny, urządzenia i systemy grzewcze • Inne CENTRUM TARGOWE POMORZA I KUJAW ul. Gajowa 34, 85-087 Bydgoszcz tel. 052 375 80 29, 375 80 28, fax: 052 375 80 29 e-mail: mlepper@ctpik.com.pl lub info@ctpik.com.pl www.ctpik.com.pl