Panasonic rozszerzył swoją ofertę w zakresie chłodnictwa i klimatyzacji. Zaprezentowany na polskim rynku system VRF ECOi i seria pomp ciepła Aquarea są przykładem połączenia wysokiej wydajności przy jednoczesnym ograniczeniu zużycia energii i emisji dwutlenku węgla. Wprowadzenie nowych produktów łączy się z uruchomieniem strony internetowej dedykowanej urządzeniom klimatyzacyjnym firmy Panasonic.

Panasonic wprowadza nowe produkty w obszarze klimatyzacji

Warszawa, 14 lutego 2011 r. –

„Panasonic już od ponad 30 lat dostarcza urządzenia
do klimatyzacji. Na polskim rynku działania rozpoczęliśmy w 2008 roku i od tamtej pory systematycznie umacniamy naszą pozycję proponując kompleksowe rozwiązania dla domów, biur, firm i obiektów przemysłowych”
- mówi Tomasz Lenarczyk, Product Manager z Panasonic. „Kwintesencją nowych systemów klimatyzacyjnych firmy Panasonic jest ich innowacyjność, energooszczędność, eleganckie wzornictwo, łatwość instalacji i przyjazność dla środowiska naturalnego.” - kończy Tomasz Lenarczyk.

Każdy dom ma znaczenie
System Aquarea, oparty jest na wysoce wydajnej technologii pomp ciepła, które doskonale sprawdzają się zarówno w nowych jak i w starych budynkach. Zapewnia komfortową temperaturę w pomieszczeniach, niezależnie od tego, jakie warunki pogodowe panują na zewnątrz. Łatwy w instalacji system, wykorzystuje do ogrzewania i chłodzenia odnawialne źródło energii – powietrze, dzięki czemu obniża wydatki na prąd o 78% i redukuje emisję CO2 nawet o połowę. Dodatkowy spadek kosztów umożliwia podłączenie pomp ciepła do paneli słonecznych.

AquareaAquareaAquarea
Każdy budynek ma znaczenie
Zaprojektowana pod kątem oszczędności energii, łatwej instalacji i wysokiej wydajności nowa seria systemów VRF ECOi przeznaczona jest do dużych budynków o zapotrzebowaniu mocy chłodniczej od 8 do 60HP. System, który działa nawet w temperaturze minus 25 stopni Celsjusza, oferowany jest z szerokim wyborem urządzeń zewnętrznych i wewnętrznych. Małe gabaryty i modułowość jednostek zapewniają niewielką ilość zajmowanego miejsca. VRF ECOi wyposażony jest w zaawansowane funkcje autodiagnostyki: od kontroli ilości czynnika chłodniczego po kompleksową analizę kodów błędów. Wszystko po to, aby zmniejszyć czas przeglądów konserwacyjnych i niepożądanych przestojów w pracy. Panasonic VRF ECOi są jednymi z najbardziej efektywnych systemów VRF na rynku. Redukcja kosztów jest możliwa dzięki zastosowaniu specjalnych algorytmów sterujących pracą sprężarek oraz poprawie funkcji odszraniania, poprzez sekwencyjne odszranianie każdego wymiennika w agregacie (o ile warunki na to pozwalają).

VRF ECOiVRF ECOiVRF ECOi
Nowa strona internetowa firmy Panasonic
Nowoczesna, kompleksowa, wygodna i intuicyjna – to kwintesencja nowej strony internetowej poświęconej urządzeniom klimatyzacyjnym firmy Panasonic. Wyróżnia ją przejrzystość, przyjazny, graficzny interfejs oraz jasny podział tematyczny. Wszystko to sprawia, że użytkownicy w bardzo prosty i intuicyjny sposób będą mogli m.in. sprawdzić aktualną ofertę Panasonic. Adres nowej strony internetowej to: http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/Przegl%C4%85d/2878707/index.html

O systemach klimatyzacyjnych Panasonic
Panasonic, jeden z liderów branży klimatyzacji, dysponuje ponad 30-letnim doświadczeniem, eksportuje produkty do ponad 120 krajów na całym świecie i wyprodukował już 100 milionów sprężarek. Panasonic proponuje cztery linie innowacyjnych rozwiązań do ogrzewania i klimatyzacji dla domów, biur, firm i obiektów przemysłowych. Panasonic przykłada szczególną wagę do jakości swoich rozwiązań, które mają dobrze przemyślaną konstrukcję i gwarantują zdrowe powietrze, a jednocześnie spełniają najsurowsze standardy w zakresie zużycia energii, ochrony środowiska i emisji hałasu. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/Przegl%C4%85d/2878707/index.html

O firmie Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwijaniu i produkcji elektroniki zaspokajającej szeroką gamę potrzeb konsumentów, biznesu i przemysłu. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2010 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 7,42 bilionów jenów (56,6 miliardów dolarów). Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Więcej informacji o firmie i marce Panasonic znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.