Nowe produkty Panasonic dla europejskiego rynku urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych.

Panasonic: Nowości 2012
W tym roku na europejskim rynku urządzeń grzewczo-klimatyzacyjnych pojawią się nowe produkty firmy Panasonic przeznaczone dla pomieszczeń, domów i biur. Ich wprowadzaniu towarzyszy rozwój centrum badawczego w Langen w Niemczech, które ma za zadanie przystosowanie nowych urządzeń do potrzeb użytkowników w Europie, oraz rozszerzenie kanałów dystrybucji.

Na europejski rynek urządzeń grzewczo-klimatyzacyjnych trafiła już nowe seria urządzeń klimatyzacyjnych Mini ECOi. Produkty z linii VRF, przeznaczone do domów i małych obiektów komercyjnych, pozwalają na połączenie do 9 jednostek zapewniających odpowiednią temperaturę wewnątrz pomieszczeń. Urządzenie klimatyzacyjne Mini ECOi jest kompatybilne z innymi jednostkami wewnętrznymi i panelami sterowniczymi produktów linii VRF.


Panasonic, na potrzeby rynku europejskiego opracował również kompaktowy model pompy ciepła Aquarea. Nowa pompa powietrze-woda typu Mono-bloc, o mocy 6 kilowatów, przeznaczona jest dla domów, które wymagają urządzeń energooszczędnych. Połączenie cech jednostki wewnętrznej i zewnętrznej w jednym urządzeniu, pozwala na zmniejszenie miejsca potrzebnego do instalacji Aquarea Mono-bloc. W najbliższym czasie Panasonic zamierza również wprowadzić nową, łatwą
w instalacji, pompę ciepła zasilaną gazem (GHP).


Nowe urządzenia Panasonica (PHAAE) stają się dostępne dla użytkowników europejskich dzięki centrum badawczemu w Langen w Niemczech. Ośrodek nie tylko pracuje nad dostosowaniem produktów Panasonic do potrzeb Europejczyków, ale również będzie prowadził własne badania i tworzył rozwiązania przeznaczone dla Europy. Program badań i rozwoju w ciągu najbliższego roku będzie koncentrował się na tworzeniu rozwiązań pozwalających na wyższą efektywność ogrzewania i chłodzenia, obniżenie zużycia energii i emisji dwutlenku węgla.

„Chcemy dostarczać naszym klientom innowacyjne urządzenia klimatyzacyjne, które nie tylko spełnią ich oczekiwania, ale również je przekroczą. Inwestycje w badania przekładają się na jakość
i innowacyjność naszych produktów, a to zapewnia przewagę konkurencyjną. Z tego powodu traktujemy je priorytetowo.”
– stwierdza Enrique Vilamitjana, dyrektor zarządzający Panasonic.

Panasonic zapowiada również rozszerzenie sieci partnerów handlowych, która ma objąć swoim zasięgiem wszystkie główne rynki europejskie.


O systemach klimatyzacyjnych Panasonic
Panasonic, jeden z liderów branży klimatyzacji, dysponuje ponad 30-letnim doświadczeniem, eksportuje produkty do ponad 120 krajów na całym świecie i wyprodukował już 100 milionów sprężarek. Panasonic proponuje cztery linie innowacyjnych rozwiązań do ogrzewania i klimatyzacji dla domów, biur, firm i obiektów przemysłowych. Panasonic przykłada szczególną wagę do jakości swoich rozwiązań, które mają dobrze przemyślaną konstrukcję i gwarantują zdrowe powietrze, a jednocześnie spełniają najsurowsze standardy w zakresie zużycia energii, ochrony środowiska i emisji hałasu. Więcej informacji można znaleźć na stronie:
http://www.panasonic.pl/html/pl_PL/Produkty/Przegl%C4%85d/2878707/index.html

O firmie Panasonic
Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwijaniu i produkcji elektroniki zaspokajającej szeroką gamę potrzeb konsumentów, biznesu i przemysłu. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2011 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 8,69 bilionów jenów (105 mld $)
Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Więcej informacji o firmie i marce Panasonic znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.