Valliant znany producent systemów grzewczych modyfikuje system identyfikacji wizualnej.

Wprowadzenie nowego systemu identyfikacji wizualnej marki Vaillant polega na unowocześnieniu logotypu oraz wszystkich pozostałych elementów wizerunku przy zachowaniu długoletnich tradycji firmy. Pozostawiono flagową zieleń oraz postać zająca, które są najbardziej rozpoznawalnymi elementami marki. Nowy logotyp charakteryzują ciepłe odcienie ciemnej zieleni oraz bardziej ożywiony wizerunek zająca. Dynamiczny krój liter utożsamia osiągnięcia firmy - zaawansowane technologie, nowoczesny design oraz oferowanie klientom produktów na najwyższym światowym poziomie. Wprowadzenie na całym świecie nowego systemu identyfikacji wizualnej wiązało się z koniecznością zmiany wizerunku ponad 4 tys. produktów. W samej Europie Vaillant zmodyfikował kilka tysięcy różnych dokumentów oraz 22 witryny internetowe.
Nowy wizerunek został zaprojektowany i wprowadzony na rynek przez agencję Marketing Partner z Wiesbaden, we współpracy z biurem projektowym Gerlach & Partner z Kolonii oraz zespołem ds. zarządzania marką firmy. Jego pierwsza publiczna prezentacja odbyła się podczas ISH - najważniejszych międzynarodowych targów producentów produktów sanitarnych, grzewczych i klimatyzacji we Frankfurcie, które odbyły się w marcu br. tekst: www.pl.vaillant.com opracowanie: Redakcja