Zaawansowany system oczyszczania powietrza e-ion eliminuje 99% wirusów, bakterii i grzybów.





Fot. 1. Klimatyzator z systemem e-ion
Spółka Panasonic Polska poinformowała o planach zintensyfikowania działań na rynku klimatyzatorów konsumenckich, do zastosowań w pomieszczeniach biurowych, sklepach i obiektach przemysłowych. Kluczowym elementem strategii jest podjęcie ścisłej współpracy z nowym partnerem biznesowym, spółką Airconsys, która została Partnerem Generalnym firmy Panasonic Polska i będzie odpowiedzialna za dystrybucję i sprzedaż klimatyzatorów w Polsce.
Włączenie segmentu klimatyzatorów do strategicznych obszarów działalności biznesowej Panasonic jest odpowiedzią na globalny wzrost popytu na urządzenia tego typu, a także odzwierciedleniem dążeń koncernu do umocnienia pozycji na rynku AGD. „Klimatyzatory Panasonic służą w milionach domów i biur na całym świecie, szczególnie w Azji i USA. Teraz przyszedł czas na to, aby rozwinąć działalność na tym polu również w Polsce” – powiedział Kazimierz Monkiewicz, Prezes Panasonic Polska – „Pozyskanie dynamicznego partnera, jakim jest firma Airconsys umożliwi stworzenie szerokiej sieci dystrybucji, co w połączeniu z unikalnymi właściwościami naszych produktów pozwoli na szybkie osiągnięcie znaczących udziałów w rynku – podkreślił Monkiewicz.
„Klimatyzatory Panasonic to sprawdzona jakość i innowacyjne technologicznie rozwiązania” – mówi Armand Andruszkiewicz, Prezes spółki Airconsys – „Mamy nadzieję na szybkie zdobycie czołowej pozycji na polskim rynku dostawców urządzeń klimatyzujących w ciągu najbliższch trzech lat. Alians z marką Panasonic może nam w tym bardzo pomóc” – dodał Andruszkiewicz.
Sekret wyjątkowości klimatyzatorów marki Panasonic kryje się w dwóch innowacyjnych technologiach

Czyste, zdrowe powietrze dzięki zaawansowanemu systemowi oczyszczania powietrza e-ion

Dążenie Panasonic do zapewnienia czystego powietrza stało się impulsem do opracowania oryginalnego i innowacyjnego systemu oczyszczania powietrza e-ion z czujnikiem patrolującym. Jeśli w powietrzu wykryty zostanie kurz natychmiast uruchomiana jest funkcja oczyszczania. Ten zawansowany i wydajny system usuwa zanieczyszczenia dzięki aktywnym jonom ujemnym, które przechwytują cząsteczki kurzu i osadzają je z powrotem na dużym filtrze. Zapewnia to efektywną eliminację 99% wirusów, bakterii i grzybów.

Optymalna regulacja mocy i oszczędność energii dzięki technologii Inverter

Zaangażowanie Panasonic w ochronę środowiska naturalnego przejawia się poprzez inwestowanie w rozwój technologii oszczędzających energię. Klimatyzatory Panasonic wyróżniają się na rynku niskim zużyciem prądu dzięki zastosowaniu technologii Inverter. Umożliwia ona szybkie dostosowanie ilości mocy niezbędnej do natychmiastowego schłodzenia lub ogrzania pomieszczenia. Dzięki elastycznej regulacji mocy znacznie spada jej zużycie energii przy jednoczesnym utrzymaniu komfortu cieplnego w pomieszczeniach.
Nowa linia klimatyzatorów zaprezentowana wiosną br. przez Panasonic składa się z następujących grup:
- Splity z systemem Inverter typu: Deluxe, Deluxe Slim i Standard
- Multi-Splity z systemem Inverter, typu Deluxe
- Systemy klimatyzacji przemysłowej VRF czwartej generacji URBAN MULTI 4.
Więcej informacji na temat klimatyzatorów Panasonic znajduje się dołączonym katalogu

Panasonic
to marka handlowa koncernu Matsushita Electric Industrial, Co Ltd (MEI) z Osaki, który jest jednym z największych na świecie producentów sprzętu elektronicznego (59 miejsce na liście największych przedsiębiorstw na świecie pod względem przychodów). Koncern powstał w 1918 roku.

Panasonic Polska Sp. z o.o.
funkcjonuje jako przedstawicielstwo handlowe koncernu od maja 1993 roku. Oprócz sprzętu AV (w tym profesjonalnego) Panasonic Polska oferuje także rozwiązania dla biznesu, np. cyfrowe urządzenia biurowe, źródła energii, nośniki danych oraz innowacyjne urządzenia AGD. Matsushita posiada oddziały w 44 krajach poza Japonią i zatrudnia na całym świecie ponad 290 tys. osób. Koncern wprowadził markę Panasonic w 1955 roku.