Lokalizator GPS najbliższych punktów dystrybucji, formularze serwisowe on-line, intuicyjna nawigacja po kluczowych grupach produktów oraz nowa szata graficzna. Firma KLIMA-THERM uruchomiła odświeżoną stronę internetową.

Nowa odsłona serwisu Grupy KLIMA-THERM
W dniu 3 września br. Grupa KLIMA-THERM pod niezmienionym adresem www.klima-therm.pl uruchomiła nową stronę internetową, którą zaprojektowano zgodnie z aktualnymi trendami marketingu internetowego. Ramowa struktura podziału informacji produktowych na kategorie DOM, BIURO i PRZEMYSŁ została zachowana, przy czym nowa odsłona serwisu oferuje świeże spojrzenia na sposób prezentacji zawartości i treści istotnych z punktu widzenia potrzeb odbiorców branżowych i klientów indywidualnych odwiedzających stronę www.


Poza estetyczną szatą graficzną sprzyjającą intuicyjnemu poruszaniu się po witrynie, stronę wzbogacono o kilka nowoczesnych rozwiązań i użytecznych narzędzi. W zakładce SIEĆ SPRZEDAŻY pojawiła się aktywna mapa z lokalizatorem GPS firm partnerskich, dzięki której kontakt z najbliższym dystrybutorem współpracującym z KLIMA-THERM stał się wygodniejszy i prostszy. Nowością są również formularze on-line w dziale SERWIS przygotowane w trosce o poprawę jakości obsługi klienta. Wprowadzenie formularzy w sposób istotny przyśpiesza proces rejestracji zgłoszeń i zamówień, które za pośrednictwem strony wpływają bezpośrednio do panelu administracyjnego sekcji serwisu firmy.

- Strona klima-therm.pl to dla nas nie tylko wizytówka firmy, to przede wszystkim ważny kanał komunikacji zewnętrznej z klientami, partnerami i mediami, stąd jej funkcjonalność oraz estetyka stanowią dla nas kluczowy walor realizowanych działań e-marketingowych. Nowa odsłona serwisu internetowego dzięki ‘lekkiej’ szacie graficznej, uporządkowaniu architektury informacji oraz dodatkowym, interaktywnym narzędziom stała się bardziej funkcjonalna, a tym samym przyjazna dla użytkownika
- podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM.

Wraz z uruchomieniem nowej strony www Grupa KLIMA-THERM uaktywniła swój profil na portalu Facebook o kontekstowym dla branży HVAC tytule ‘KOCHAM ŚWIEŻE POWIETRZE’. Głównym celem prowadzonej komunikacji społecznościowej jest budowa świadomości klimatyzacji w grupie użytkowników końcowych w oparciu o elementy lifestyl’owe, angażujące Internautów.

- Budowa wizerunku KLIMA-THERM jako lidera w branży i eksperta w dziedzinie urządzeń klimatyzacyjnych jest dla nas równie ważna jak promocja świeżego powietrza w naszych domach, czy promocja aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu, stąd powstała koncepcja fanpage’u, który otworzył przed nami zupełnie nowe możliwości. Podzielenie się ze społecznością naszą filozofią oraz wiedzą w zakresie klimatyzacji, jak również nawiązanie wzajemnej relacji z grupą fanów skupionej wokół tematów ważnych dla Internautów, stanowią dla nas nową i fascynującą ścieżkę komunikacji konsumenckiej – komentuje Ewa Pilarska.


KLIMA-THERM, Generalny Przedstawiciel FUJITSU GENERAL w Polsce, Skandynawii i w krajach nadbałtyckich oraz Grupa powiązanych kapitałowo spółek, od 1996 roku dostarcza Klientom najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie Klimatyzacji Komfortu oraz systemów Klimatyzacji Przemysłowej w oparciu o urządzenia renomowanych, światowych marek: FUJITSU, KLIMOR, KLIMA-THERM by CLINT, AERIAL, HB COTES. Oferta firmy to szerokie portfolio produktów z dziedziny klimatyzacji, wentylacji, chłodnictwa i ogrzewania obejmujące m.in. wysokiej klasy urządzenia typu split, multi-split, centralne systemy VRF, centrale klimatyzacyjno-wentylacyjne, rekuperatory, systemy wody lodowej, pompy ciepła oraz osuszacze. Dbając o satysfakcję Klientów KLIMA-THERM świadczy również kompleksowe usługi w zakresie profesjonalnego doradztwa technicznego – projektowego, montażowego i serwisowego – z wykorzystaniem najnowszej wiedzy, jak również wypracowanych przez lata doświadczeń. www.klima-therm.pl; FB/KochamSwiezePowietrze










Źródło: Klima-Therm S.A.