VTS Clima – wiodący dostawca central klimatyzacyjnych zmienia swój wizerunek korporacyjny. Dla lepszego zobrazowania doskonałości, nowatorstwa i jakości swojej działalności od teraz firma będzie działać pod marką VTS i nowym logo. Skutecznie funkcjonując w 17 krajach, z 53 oddziałami od Berlina i Moskwy aż po Dubaj i Szanghaj, VTS wyrosła na międzynarodowego dostawcę central klimatyzacyjnych nawet na najbardziej wymagające i konkurencyjne rynki Środkowego czy Dalekiego Wschodu.

Firma VTS Clima wprowadza nowy wizerunek (Corporate Identity) dla zaakcentowania swojej międzynarodowej obecności oraz zaangażowania w dostarczanie central klimatyzacyjnych, które odznaczają się prostotą i doskonałością. Wprowadzenie nowego wizerunku nie pociąga za sobą żadnej zmiany formy organizacji spółki ani też nie jest jej następstwem.
Nowe logo VTS:

Podstawą nowej formy wizerunku jest żółty spinaker na czarnym tle – prosty symbol szybkości i siły. Od teraz żółty spinaker będzie towarzyszył wszystkim przejawom działalności firmy, obrazując zaangażowanie jej pracowników w tworzenie innowacyjnych produktów najwyższej jakości.
Nowy wizerunek VTS został wprowadzony jako element globalnej strategii marketingowej. Strategia ta opiera się na misji firmy: „być wiodącym dostawcą central klimatyzacyjnych dla naszych partnerów biznesowych, zapewniając rozwiązania doskonałe w swojej prostocie”.
Doskonałość w prostocie odnosi się do każdego obszaru działalności VTS i wskazuje najlepszą drogę do zwiększenia jakości i efektywności współpracy z kontrahentami.
VTS Clima powstała w 1989 roku w Gdyni w Polsce. Gdy w latach 90-tych osiągnęła już dobre rezultaty na polskim rynku, ruszyła do międzynarodowej ekspansji. Pierwsze przedstawicielstwa zagraniczne otworzyła w połowie lat 90-tych w Niemczech (Berlin),
w Rosji (Moskwa), na Ukrainie (Kijów) i na Litwie (Wilno). Na przestrzeni kolejnych 5 lat VTS otworzyła oddziały w ZEA (Dubaj), Estonii (Tallin), na Węgrzech (Budapeszt) i Łotwie (Ryga), wreszcie w Kazachstanie (Ałma-Ata) oraz Chinach (Szanghaj). Aktualnie VTS jest również obecne w takich państwach jak: Słowacja, Azerbejdżan, Kuwejt, Pakistan, Uzbekistan i Katar. Po dekadzie intensywnego, międzynarodowego rozwoju VTS wyrosła na globalnego dostawcę swoich produktów i liczącego się gracza nawet na tak wymagających i konkurencyjnych rynkach jak Środkowy czy Daleki Wschód.
Prezes VTS Tadeusz K. Siek powiedział: - Zmienimy logo, ale wciąż pozostajemy wierni tym samym wartościom. Przez 16 lat intensywnego, międzynarodowego rozwoju VTS zawsze przywiązywała ogromną wagę do partnerskich relacji z naszymi klientami, do jakości i nowatorstwa naszych produktów. „Doskonałość w prostocie” - tę wartość uznajemy za najlepszy wyróżnik oferowanych przez nas produktów i sposobu, w jaki współpracujemy z klientami. Nasz międzynarodowy rozwój i skuteczne konkurowanie z największymi globalnymi graczami zrodziły potrzebę stworzenia silnych, jednorodnych i łatwo wyróżniających się logo oraz nazwy firmy. Głęboko wierzę, że nasz nowy wizerunek będzie jeszcze jednym czynnikiem dalszego międzynarodowego sukcesu.

Materiał: VTS Clima

Źródło: ''