CentroClima dostosowała swój nowy znak graficzny zarówno do dynamicznie zmieniającego się rynku, jak i zmian zachodzących wewnątrz firmy.


Nowy logotyp to znak dynamiczny i nowoczesny, a jednocześnie ciepły i przyjazny w kolorystyce. Mix świeżości i przyjemnego klimatu. Doświadczenie i rzetelność firmy, niezawodność oferowanych rozwiązań i gwarancja najwyższej jakość usług podkreślone zostały poprzez użycie idei dwóch "C" symbolizujących wewnętrzne instalacje.
Szybko rozwijający się rynek, silna konkurencja oraz stale zwiększające się wymagania Klientów powodują, że firma musi dynamicznie odpowiadać na te zmiany. W tych wymagających warunkach sukces firmy, siła jej oddziaływania oraz pozytywne postrzeganie na rynku w dużej mierze zależą od identyfikacji wizualnej oraz konsekwentnego wprowadzania i stosowania jej zasad.
- czytamy na www.centroclima.pl.

>>zobacz stare logo CentroClima