Data rozpoczęcia
2012-10-25
Data zakończenia
2012-10-25
Miejsce
Warszawa

MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO 2012 MRB ASM
MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO 2012

25.10.2012 r., Hotel LORD
Warszawa, Al. Krakowska 218


ASM
co roku organizuje konferencje z cyklu
MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO
. Celem spotkania jest podsumowanie wyników budownictwa i prezentacja aktualnych trendów i prognoz rozwoju rynku budowlanego. Konferencje są forum zrzeszającym całe środowisko budowlane. W trakcie corocznych spotkań udzielamy odpowiedzi na kluczowe dla naszej branży pytania i rozstrzygamy najważniejsze dlań kwestie. W ten sposób pragniemy wpływać na rozwój przyszłość branży budowlanej. Kolejne edycje MONITORINGU są nie tylko świetnym źródłem wiedzy, ale i doskonała okazją do nawiązywania kontaktów branżowych.

Program MRB 2012:
09.30-10.00 Rejestracja uczestników
10.00-10.30 Otwarcie konferencji, powitanie Gości
SESJA PIERWSZA
WYNIKI I PERSPEKTYWY – Kondycja i przyszłość polskiego budownictwa na tle sytuacji społeczno-gospodarczej kraju.
10.30-10.45 Polskie budownictwo a niepewna przyszłość Europy. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
10.45 – 11:00 Deweloper czy „Kowalski”? Przegląd sytuacji na rynku mieszkaniowym. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
11.00-11.15 Budownictwo kubaturowe na zakręcie? Najważniejsze trendy w obrębie budownictwa mieszkaniowego i niemieszkalnego. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
11.15-11.30 Czy tylko bursztynowy stadion? EURO 2012 - zmiana jakościowa w polskim budownictwie.
Branżowy Program Promocji Budownictwa. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
11-30 11-45 PRZERWA KAWOWA
SESJA DRUGA
11.45-12.20 Zabezpieczenie interesów dostawcy materiałów budowlanych w procesie inwestycyjnym - aspekty prawne, finansowe i podatkowe. Grupa Kapitałowa OBLIGO.
12.20-13. 50 Panel dyskusyjny: Innowacyjny program wsparcia energooszczędnego budownictwa szansą na rozwój budownictwa mieszkaniowego?
13-50 – 14:10 PRZERWA KAWOWA
SESJA TRZECIA
Jak zbudować efektywną markę na rynku budowlanym
14.10-14.25 Silna marka na rynku budowlanym. Przypadek czy ciężka praca? Klient - producent
14.25-14.35 Jak zbudować mocną markę na rynku przegląd narzędzi? ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
14.35-14. 50 Czy marka ma znaczenie w sprzedaży materiałów budowlanych. Klient – dystrybutor
14.50-15.0 0 PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SPOTKANIA
15.00 LUNCH

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji z przyczyn od siebie niezależnych.



Do pobrania:
[attach=attach1]- program MRB 2012[/attach]
[attach=attach2]- formularz zgłoszeniowy[/attach]
[attach=attach3]- oferta dla partnerów[/attach]