Celem MRB 2012 jest podsumowanie wyników budownictwa i prezentacja aktualnych trendów i prognoz rozwoju rynku budowlanego.

Monitoring Rynku Budowlanego 2012
MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO 2012 MRB ASM
MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO 2012

25.10.2012 r., Hotel LORD
Warszawa, Al. Krakowska 218


ASM
co roku organizuje konferencje z cyklu
MONITORING RYNKU BUDOWLANEGO
. Celem spotkania jest podsumowanie wyników budownictwa i prezentacja aktualnych trendów i prognoz rozwoju rynku budowlanego. Konferencje są forum zrzeszającym całe środowisko budowlane. W trakcie corocznych spotkań udzielamy odpowiedzi na kluczowe dla naszej branży pytania i rozstrzygamy najważniejsze dlań kwestie. W ten sposób pragniemy wpływać na rozwój przyszłość branży budowlanej. Kolejne edycje MONITORINGU są nie tylko świetnym źródłem wiedzy, ale i doskonała okazją do nawiązywania kontaktów branżowych.

Program MRB 2012:
09.30-10.00 Rejestracja uczestników
10.00-10.30 Otwarcie konferencji, powitanie Gości
SESJA PIERWSZA
WYNIKI I PERSPEKTYWY – Kondycja i przyszłość polskiego budownictwa na tle sytuacji społeczno-gospodarczej kraju.
10.30-10.45 Polskie budownictwo a niepewna przyszłość Europy. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
10.45 – 11:00 Deweloper czy „Kowalski”? Przegląd sytuacji na rynku mieszkaniowym. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
11.00-11.15 Budownictwo kubaturowe na zakręcie? Najważniejsze trendy w obrębie budownictwa mieszkaniowego i niemieszkalnego. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
11.15-11.30 Czy tylko bursztynowy stadion? EURO 2012 - zmiana jakościowa w polskim budownictwie.
Branżowy Program Promocji Budownictwa. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
11-30 11-45 PRZERWA KAWOWA
SESJA DRUGA
11.45-12.20 Zabezpieczenie interesów dostawcy materiałów budowlanych w procesie inwestycyjnym - aspekty prawne, finansowe i podatkowe. Grupa Kapitałowa OBLIGO.
12.20-13. 50 Panel dyskusyjny: Innowacyjny program wsparcia energooszczędnego budownictwa szansą na rozwój budownictwa mieszkaniowego?
13-50 – 14:10 PRZERWA KAWOWA
SESJA TRZECIA
Jak zbudować efektywną markę na rynku budowlanym
14.10-14.25 Silna marka na rynku budowlanym. Przypadek czy ciężka praca? Klient - producent
14.25-14.35 Jak zbudować mocną markę na rynku przegląd narzędzi? ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
14.35-14. 50 Czy marka ma znaczenie w sprzedaży materiałów budowlanych. Klient – dystrybutor
14.50-15.0 0 PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SPOTKANIA
15.00 LUNCH

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji z przyczyn od siebie niezależnych.



Do pobrania:
[attach=attach1]- program MRB 2012[/attach]
[attach=attach2]- formularz zgłoszeniowy[/attach]
[attach=attach3]- oferta dla partnerów[/attach]