Melania - takie imię nosi dziewczyna - będzie prezentowana w branżowych reklamach prasowych, podczas regionalnych Targów oraz na ogólnopolskich nośnikach Outdoor, zarówno bezpośrednio przez STIEBEL ELTRON Polska, jak również, a przede wszystkich przez współpracujących Partnerów Handlowych.

Melania wybiera pompę ciepła
Od 2010 roku STIEBEL ELTRON Polska wprowadza nowy motyw graficzny dotyczący reklam pomp ciepła.

Melania - takie imię nosi dziewczyna - będzie prezentowana w branżowych reklamach prasowych, podczas regionalnych Targów oraz na ogólnopolskich nośnikach Outdoor, zarówno bezpośrednio przez STIEBEL ELTRON Polska, jak również, a przede wszystkich przez współpracujących Partnerów Handlowych.

Reklama jest skierowana głównie do odbiorców indywidualnych.

Główne hasło: OSZCZĘDZAM ENERGIĘ. WYBRAŁAM MARKOWĄ POMPĘ CIEPŁA ma zwrócić uwagę Konsumenta na konieczność efektywnego i ekologicznego ogrzewania.

Melania wybrała markowego producenta - STIEBEL ELTRON.

Premiera nowego wzoru będzie miała miejsce podczas tegorocznych Targów BUDMA 2010 w Poznaniu.

Dotychczasowy element graficzny zielonego listka jest stałym motywem w grupie pomp ciepła. Będzie widoczny równolegle na stronach internetowych oraz dostawczych samochodach naszych Partnerów.



Źródło: Stiebel Eltron-Polska Sp. z o.o.