Internauci i czytelnicy Reader’s Digest w kategorii telefonów komórkowych docenili markę LG Electronics przyznając jej prestiżowy tytuł Marki Godnej Zaufania. Jest to kolejna nagroda, która potwierdza wysoką jakość produktów LG docenioną bezpośrednio przez klientów.

LG Electronics uhonorowane kryształowym godłem i tytułem Marki Godnej Zaufania 2011
European Trusted Brands 2011Badani oceniali zaufanie do danej marki, a także jakość produktu w stosunku do ceny, siłę wizerunku i zrozumienie potrzeb klientów. W szesnastu krajach w Europie, respondenci wskazywali marki, którym ufają najbardziej. W jedenastej edycji European Trusted Brands, której organizatorem było Reader’s Digest, wzięło udział 33 005 osób, w tym 956 z Polski. Łącznie w trzydziestu trzech kategoriach do walki o tytuł Marki Godnej Zaufania stanęło sto dwadzieścia sześć tysięcy marek.

Podczas uroczystej gali European Trusted Brands 2011, która odbyła się 10 maja na Zamku Królewskim w Warszawie nagrody odebrali przedstawiciele marek, które potrafiły zbudować trwałe i silne relacje ze swoimi klientami, oparte przede wszystkim na zaufaniu.

W imieniu LG Electronics Kryształowe Godło Zaufania odebrał Grzegorz Kania – Dyrektor sprzedaży działu GSM LG Electronics Polska.

Respondenci przyznawali najwyższe noty biorąc pod uwagę cztery atrybuty: jakość, zrozumienie potrzeb klienta, silny wizerunek oraz stosunek wartości do ceny.

Wyniki badania zostały opublikowane w miesięczniku Reader’s Digest oraz na stronie www.markigodnezaufania.pl

Informacje o firmie LG Electronics
LG Electronics jest jednym z największych na świecie producentów innowacyjnych urządzeń elektronicznych, produktów do telekomunikacji mobilnej oraz sprzętu gospodarstwa domowego dla klientów indywidualnych. Ma 84 filie na całym świecie i zatrudnia ponad 84 000 pracowników w 115 oddziałach. LG, który w 2008 r. osiągnął w skali globalnej sprzedaż 44,7 mld USD, składa się z pięciu działów: Home Entertainment (elektronika dla domu), Mobile Communications (telekomunikacja mobilna), Home Appliance (sprzęt gospodarstwa domowego), Air Conditioning (klimatyzacja) oraz Business Solutions (rozwiązania dla biznesu). Należy do czołowych producentów płaskich ekranów telewizyjnych, urządzeń audio i wideo, telefonów komórkowych, klimatyzatorów i pralek. Dzięki podpisaniu długoterminowej umowy stał się globalnym i technologicznym partnerem Formuły 1™. W ramach tego porozumienia LG zyskało wyłączne prawa do używania nazwy i prawa marketingowe jako oficjalny dostawca urządzeń elektronicznych, telefonów komórkowych i urządzeń do przetwarzania danych dla Formuły 1.



[VIDEO:YOUTUBE:H96JWgyOHkE]