Z początkiem czerwca firma LG Electronics uruchamia program lojalnościowy pod nazwą Liga Graczy. Program jest stworzony z myślą o firmach instalacyjnych i wykonawczych z branży klimatyzacyjnej.

LG Electronics rusza z nowym programem lojalnościowym Liga Graczy

Liga Graczy LGProgram wspiera aktywnych zakupowo klientów LG i oparty jest o prosty mechanizm. Uczestnicy programu rejestrują swoje zakupy urządzeń klimatyzacyjnych LG na stronie internetowej programu www.ligagraczy.lge.pl, zbierają punkty, które następnie wymieniają na nagrody.

Nazwa programu, Liga Graczy, słusznie sugeruje sportowe emocje, gdyż daje szanse tym najbardziej aktywnym klientom. Uczestnicy programu, w zależności od swojej aktywności zakupowej, przydzielani są do jednej z czterech lig: platynowej, złotej, srebrnej czy brązowej. Im lepsza liga tym lepsze warunki uczestnictwa w programie. Ligi są dynamiczne, zmieniają się co miesiąc i, tym samym, każdy klient ma szansę na atrakcyjne miejsce w lidze.

Program lojalnościowy to kolejne narzędzie mające na celu wsparcie kanału sprzedaży poprzez budowanie trwałych relacji z firmami instalacyjnymi. Warto przy tej okazji przypomnieć o ponad dwuletniej działalności Akademii Klimatyzacji LG.

Akademia Klimatyzacji LG
LG posiada już trzy centra szkoleniowe pod nazwą Akademia Klimatyzacji – w Warszawie, we Wrocławiu i Gdyni. Są to miejsca, których głównym celem jest prowadzenie szkoleń produktowych i branżowych. Jednak idea Akademii LG rozwija się i z miesiąca na miesiąc przybywa okazji do spotkań. W Akademiach prowadzone są szkolenia nie tylko LG ale także spotkania branżowe organizowane przy współpracy z innymi producentami czy uczelniami technicznymi. Ostatnim hitem popularności są niewątpliwie specjalistyczne szkolenia kończące się certyfikacją (tzw. Zielona Karta).

LG Electronics rusza z nowym programem lojalnościowym Liga GraczyAkademie Klimatyzacji to również miejsce dobrej zabawy. Na stałe do kalendarza Akademii weszły wtorkowe śniadania biznesowe, które odbywają się w każdy pierwszy wtorek miesiąca i są okazją do nieformalnego spotkania przy porannej kawie i przekąsce. Podobnie Ogródki Kibica zaplanowane przy Akademiach w wybranych dniach rozgrywek piłkarskich EURO 2012 to kolejne zaproszenie dla wszystkich miłośników sportowych emocji.

Wszystkie te wydarzenia komunikowane są na stronie www.akademiaklimatyzacji.lge.pl – można tam na bieżąco sprawdzić aktualny harmonogram spotkań a także zapisać się na wybrane szkolenie.

Firma LG współpracuje ze wszystkimi graczami rynku HVAC wierząc, że tylko trwałe relacje oparte o lojalność i uczciwe reguły gry przynoszą korzyści dla wszystkich stron. Dlatego każde z podejmowanych działań prowadzone jest w ścisłej współpracy z dystrybutorami.



Źródło: LG Electronics Polska Sp. z o.o.