Konkurs „Laur Konsumenta”, organizowany jest co roku przez Grupę Media Partner. Wyłania on najpopularniejsze, zdaniem konsumentów, produkty i marki.




Złote, Srebrne i Brązowe Laury Konsumenta 2009, a także wyróżnienia w danych kategoriach otrzymały m.in. firmy:
• w kategorii "Kominki i wkłady kominkowe" - Unirol, Draco, Kratki.pl
• w kategorii "Ogrzewanie podłogowe" - Elektra
• w kategorii "Płaskie kolektory słoneczne" - Vaillant, Hewalex, Junkers, Nibe-Biawar
• w kategorii "Próżniowe kolektory słoneczne" - Die Dietrich, Watt, Nibe-Biawar
• w kategorii "Technika Sanitarna" - Ferro
• w kategorii "Urządzenia do klimatyzacji" - Mitsubishi Heavy Industries, Fujitsu, LG / Toshiba, Sanyo
Tytuł "Laur Klienta/Konsumenta" przyznawany jest produktom oraz markom, które są najczęściej wybierane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i cieszą się największym zaufaniem. Laur Klienta jest projektem stworzonym przez Grupę Media Partner, wydawcę Przeglądu Gospodarczego Plus (dodatku do Gazety Prawnej), Przeglądu Gospodarczego Extra (dodatku do Gazety Wyborczej) i tygodnika Rzecz o Biznesie (dodatku do Rzeczpospolitej), w celu badania polskiego rynku konsumenckiego. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa firma zapoczątkowała w 2004 r. sondaż, który pozwolił wyłonić najpopularniejsze firmy, produkty i usługi w ponad trzystu kategoriach. Od grudnia 2008 roku, na terenie całej Polski, ankieterzy prowadzili badania metodą "face to face" oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. Przedsięwzięcie miało na celu określenie poziomu popularności produktów i usług w społeczeństwie oraz wyłonienie liderów w poszczególnych branżach. Zwycięzcy nagradzani są złotymi, srebrnymi i brązowymi Laurami oraz wyróżnieniami.
Zobacz:
>> Lista Laureatów konkursu Laur Klienta/Konsumenta 2009
>> Złoty Laur Konsumenta 2009 dla ELEKTRY
>> Laur Konsumenta 2009 dla STIEBEL ELTRON Polska