273
274
226
276

Laur Konsumenta 2011 w rękach firmy Viessmann

Pieczołowite dążenie do najwyższej jakości produktów oraz usług, a także otwarcie na klienta i jego potrzeby zaowocowało przyznaniem firmie Viessmann Lauru Konsumenta 2011 w kategorii Urządzenia i systemy grzewcze.

Laur Konsumenta 2011 w rękach firmy Viessmann

Na podstawie szeroko zakrojonych ankiet telefonicznych oraz internetowych, w ramach ogólnopolskiego plebiscytu Laur Konsumenta/Klienta 2011, każdy mógł wziąć udział w wielkim głosowaniu oraz wyrazić swoje zadowolenie z danej marki, w określonych kategoriach. To właśnie konsumenci mogli zdecydować kogo chcą uhonorować za partnerskie relacje, a także wysokiej jakości produkty oraz usługi. W kategorii Urządzenia i systemy grzewcze niekwestionowanym zwycięzcą została firma Viessmann.

Swoją siłę marka Viessmann zawdzięcza jasnym zasadom, które na pierwszym miejscu zawsze stawiają dobro klienta. Konsekwencja w ich realizacji, nieustanne dążenie do wysokiej jakości, innowacji, a przede wszystkim partnerskie relacje firma – klient zostały zauważone i docenione przez konsumentów, czego potwierdzeniem jest przyznana nagroda.

– Niezmiernie cieszymy się ze zdobytego Lauru. Nagrody konsumenckie należą do tych szczególnych, są one głosem klientów, a jeśli ten głos jest pozytywny, tym bardziej możemy sobie pogratulować, że spełniliśmy ich surowe wymagania i oczekiwania. O jednym możemy zapewnić, że w dalszym ciągu będziemy starać się sprostać wyzwaniom i na laurach nie spoczniemy
– mówi Roland Krause.

Laur Konsumenta

Ogólnopolski plebiscyt badający sympatie konsumentów i klientów w ponad 300 kategoriach. Na każdą z nich przypada min. 800 głosów uzyskiwanych poprzez sondowanie telefoniczne, głosowanie na stronach internetowych oraz działania grup ankieterskich zlokalizowanych w kluczowych punktach miast i centrach handlowych na terenie całego kraju. Program przynosi odpowiedź na jedno z podstawowych pytań - które produkty i usługi są w swojej kategorii najpopularniejsze? Które uważamy za najlepsze?
Rozróżnienie nazw Laur Klienta / Konsumenta nie ma charakteru wartościującego, umożliwia wybór określenia, które bardziej odpowiada reprezentowanej przez Laureata branży. Przykładowo nagrodzony bank może skłaniać się ku tytułowi Laur Klienta, natomiast producent majonezów wybierze tytuł Laur Konsumenta.



Źródło: Viessmann

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.