Okrągła rocznica działalności wiodącego polskiego producenta systemów klimatyzacyjnych i wentylacyjnych KLIMOR to idealna okazja do wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej.

KLIMOR obchodzi 50-lecie i wprowadza nowe logo

Nowe logo KLIMOR łączy w sobie dynamikę i nowoczesność firmy z 50-letnią tradycją i doświadczeniem. Odświeżona wersja znaku graficznego symbolizuje obchody „złotej” rocznicy KLIMOR, wieńcząc zarazem etap intensywnych zmian dokonanych w organizacji pod parasolem Grupy KLIMA-THERM. Rebranding zapowiada także otwarcie firmy na nowe rynki zbytu, m. in rozwój biznesu w Ameryce Północnej, a także wprowadzenie nowych produktów do oferty. Firma KLIMOR obchodzić będzie 50-lecie swojej działalności w nadchodzącym, 2017 roku. 

Zmianom uległo nie tylko tekstowe przedstawienie nazwy firmy, ale także sama forma graficzna. Nowa techniczna czcionka zawiera wyostrzone kształty, przez co podkreśla inżynierski profil firmy. Kontynuację tradycji dostarczania produktów o najwyższej jakości, symbolizować ma kolor granatowy, który towarzyszy firmie od dłuższego czasu. Nowy, dynamiczny kształt logo oraz jego tonalna kolorystyka ma za zadanie imitować ruch powietrza. Logotyp prezentuje odwołanie do szerokiego portfolio oferowanych rozwiązań, dynamiczne zmiany zachodzące w organizacji, ale także akcentuje przynależność KLIMOR do Grupy Kapitałowej KLIMA-THERM.

- Zmiana logo oraz sam moment zmiany są dla nas czymś zupełnie naturalnym. Nowa identyfikacja doskonale oddaje charakter naszej firmy u progu 50-lecia jej istnienia – podkreśla Marek Kupiec, Dyrektor Generalny w firmie KLIMOR. - KLIMOR jest nowoczesną, dynamiczną firmą, zarządzaną według najlepszych biznesowych praktyk. Dotychczasowe logo także podkreślało inżynierską specjalizację firmy, a nowy znak graficzny to rewolucja, w której zachowano tradycję, opartą na dostarczeniu klientom najlepszej jakości urządzeń. – dodaje.

Modyfikacja logotypu kończy etap ważnych zmian organizacyjnych oraz operacyjnych w firmie, a tym samym zapowiada nowe kierunki rozwoju. W najbliższym czasie firma chce zbudować swoją przewagę, wprowadzając na rynek amerykański dedykowany typoszereg urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych sygnowanych marką Klimor EVO. Ich premiera będzie miała miejsce pod koniec stycznia 2017 roku podczas AHR Expo – jednych z największych prestiżowych, światowych targów branży HVACR.

Zmiana logo KLIMOR zapoczątkowała proces zmian we wszystkich polach eksploatacji, m. in. w materiałach wsparcia handlowego. W drugiej połowie 2017 roku KLIMOR uruchomi także nową stronę internetową, zaprojektowaną zgodnie z najnowszymi trendami marketingu online. Za wszystkie projekty odpowiada dział marketingu i PR Grupy KLIMA-THERM

Dowiedz się więcej