Po dwudziestu latach istnienie, firma KLIMA-THERM zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej. Nowe logo niesie za sobą dalsze modyfikacje.

KLIMA-THERM wprowadza nowe logo

Zmiana identyfikacji wizualnej nie tylko podkreśla wypracowaną przez firmę pozycję lidera branży HVACR w Polsce, ale także jest w pewnym sensie katalizatorem zmian w organizacji. Rebranding jest spójny z nowym znakiem graficznym, który pojawił się w logo, symbolizującym kapitałowe powiązanie dwóch podmiotów kluczowych dla strategicznego rozwoju Grupy KLIMA-THERM.

Moment wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej jest dla firmy przełomowy, gdyż wieńczy tym samym proces przemiany biznesowej, dokonywanej na przełomie dwóch minionych dekad aktywnej działalności. KLIMA-THERM to obecnie firma o randze międzynarodowej grupy kapitałowej. Przedsiębiorstwo założone w 1996 roku rozwinęło się do 7 spółek w 5 krajach – Polsce, Szwecji, Estonii, Finlandii, a od 2015 roku także w Stanach Zjednoczonych - z zespołem ponad 300 pracowników, w tym najlepszych specjalistów i ekspertów branży HVACR.

- Rebranding postrzegam jako rezultat procesu transformacji naszej firmy jako rozpoznawalnej na rynku marki, na którą składają się zarówno oferowane przez KLIMA-THERM renomowane produkty, najwyższa jakość obsługi klienta, jak i profesjonalnie realizowana komunikacja marketingowa. Symbolicznie zamykamy ten etap, aby otworzyć kolejny rozdział związany z dalszymi, ambitnymi planami skoncentrowanymi m.in. wokół eksploracji nowych rynków, w tym rozwoju na rynku Ameryki Północnej, oraz wdrażaniu nowych, innowacyjnych rozwiązań – mówi Daniel Jaśkiewicz, Prezes Zarządu w Grupie KLIMA-THERM.

Nowe logo KLIMA-THERM zostało zmienione z zachowaniem swojego ewolucyjnego charakteru względem poprzedniej wersji. Trójczłonowa grafika, która wkomponowana jest w logo, konsekwentnie pojawia się od kilku lat w komunikacji reklamowej firmy. Jest ona symbolem powietrza, w niebiesko-granatowej tonacji kolorystycznej. Nowym kolorem, który pojawił się w grafice, jest zieleń. Symbolizuje ona filozofię firmy, która nastawiona jest na rozwiązania proekologiczne, przyjazne dla człowieka i środowiska.

Znak graficzny KLIMA-THERM zaprojektowano w konotacji z aktualnie obowiązującą identyfikacją firmy Klimor, wdrożoną z końcem 2016 roku. - Zależało nam na zbudowaniu rozpoznawalnego dla odbiorcy, wizualnego powiązania spółek KLIMA-THERM i Klimor. Przynależność do jednej organizacji dwóch podmiotów kluczowych z punktu widzenia strategicznego rozwoju Grupy KLIMA-THERM została zaakcentowana z jednej strony poprzez zastosowanie tożsamej czcionki logotypu, z drugiej zaś użycie spójnych w formie i symbolice kształtów elementów graficznych – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM. Nowe logo firmy KLIMA-THERM stworzone zostało przez własny dział marketingu i PR, realizujący projekty dla wszystkich spółek Grupy.

 

Dowiedz się więcej