Grupa Selena – prowadzący działalność na całym świecie holding spółek zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej – wdraża właśnie na rynki Europy Centralnej innowacyjny klej poliuretanowy Tytan Professional przeznaczony do montażu płyt styropianowych podczas ocieplania budynków.

Klej do styropianu pod marką Tytan Professional trafił już na półki w Rumunii, Czechach, na Węgrzech, Słowacji oraz w Bułgarii. Działania związane z wprowadzeniem produktu na rynki zagraniczne wspiera akcja promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży. Głównymi nośnikami kampanii są: filmy instruktażowe wyświetlane na specjalnych stojakach zaopatrzonych w ekrany LCD, ulotki promocyjne oraz gadżety. Dzięki nowemu produktowi Selena ma szansę zdobyć nową grupę klientów – firmy specjalizujące się w ocieplaniu budynków.

Klej do styropianu Tytan Styro 753 jest prosty w użyciu i nie wymaga stosowania dodatkowych narzędzi. Dzięki nowej technologii klejenia produkt znacznie ułatwia i skraca pracę wykonawcom. Jego atutami są również szybkość utwardzania oraz wyjątkowo mocna spoina. Unikalna formuła kleju sprawia, że jego zastosowanie jest 7 razy łatwiejsze i 5 razy szybsze, a siła klejenia 3 razy mocniejsza od standardowej zaprawy klejowej.

Na rynku polskim Klej do styropianu Tytan EOS firmy Selena dostępny jest już od dwóch lat. Produkt cieszy się dużym uznaniem wśród inwestorów budowlanych oraz firm wykonujących ocieplenia, o czym świadczą otrzymane wyróżnienia: Godło „Odkrycie 2008” zdobyte w konkursie „Laur Klienta” i statuetka Top Builder 2009 przyznana podczas targów Budma 2009 w Poznaniu. Na rynkach zagranicznych klej funkcjonować będzie pod nazwą Tytan Styro 753, która nawiązuje do głównych cech produktu (7x łatwiej, 5x szybciej, 3x mocniej).

„Strategię rynkową Seleny odzwierciedla motto „przewaga dzięki produktowi”. Oznacza ono dążenie do uzyskania najwyższej pozycji jakościowej we wszystkich grupach produktowych, m.in. w oparciu o innowacyjne rozwiązania. Taka strategia sprawia, że klienci mają zaufanie do naszych produktów, które sprawdzają się na każdym placu budowy: od Laponii aż po Argentynę i Chile. Naszym celem jest też wdrażanie nowoczesnych i bezpiecznych technologii budowlanych, które ułatwiają pracę wykonawcom i zwiększają komfort mieszkańców budynku” – powiedział Krzysztof Domarecki, prezes zarządu Selena FM SA.

Oferta Grupy Selena obejmuje szeroką gamę artykułów chemii budowlanej przeznaczonych zarówno dla profesjonalnych wykonawców, jak i użytkowników indywidualnych: produkty do prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych, do montażu i produkcji okien i drzwi oraz zastosowań przemysłowych. Kluczowe marki w portfelu firmy to Tytan i Artelit.

Informacje dodatkowe:

Grupa Selena to holding spółek zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej, prowadzący działalność na całym świecie i oparty na polskim kapitale. W skład Grupy wchodzi 29 spółek w 16 krajach, w tym 11 zakładów produkcyjnych (6 zakładów w Polsce, po jednym w Brazylii, Korei, Chinach, USA oraz w Turcji).

Grupa Selena jest - pod względem wielkości - czwartym na świecie producentem piany poliuretanowej używanej do montażu okien i drzwi.

Sprzedaż zagraniczna Grupy Selena stanowiła w 2008 roku 60% przychodów. Firma realizuje zamówienia na rynkach ponad 50 państw, w tym przez własne spółki handlowe zlokalizowane w 16 krajach (Polska, Rosja, Czechy, Finlandia, Kazachstan, Ukraina, Bułgaria, Rumunia, Węgry, Niemcy, Włochy, Brazylia, USA, Korea Płd., Chiny i Turcja). Ponadto, Grupa Selena planuje umacnianie pozycji w regionach: Azji Południowo-Wschodniej (Chiny), Bliskiego Wschodu (Turcja i Egipt oraz petrokraje Półwyspu Arabskiego), Ameryki Południowej (Argentyna), Ameryki Północnej (Kanada oraz Meksyk) oraz dalszą ekspansję na nowe rynki zagraniczne.

Grupa Selena oferuje szeroką gamę produktów przeznaczonych zarówno dla profesjonalnych wykonawców, jak i użytkowników indywidualnych - główne marki to TYTAN oraz ARTELIT.