Choć INSTAL-PROJEKT jest jednym z liderów polskiej branży grzewczej, nie przestaje szukać nowych, lepszych rozwiązań, tworzyć nowe pomysły, kreować trendy. Wprowadzone właśnie do oferty nowe produkty, nowy podział oferty i nowy wizerunek firmy to inspiracja, by sięgnąć poza granice… możliwości, wyobraźni i pomoc, by każdy klient mógł łatwo znaleźć produkt idealnie dopasowany do swoich potrzeb.

INSTAL-PROJEKT zmienia się dla Ciebie
INSTAL-PROJEKT dostarcza co 3 grzejnik łazienkowy w Polsce i ma ponad 4,5 mln zadowolonych użytkowników. Taka pozycja zobowiązuje do dalszego rozwoju. W nowych katalogach znajdziemy pełną ofertę podzieloną na siedem przejrzystych grup z niezwykle czytelnymi opisami. Dzięki specjalnemu systemowi piktogramów szybko odkryjemy ponad 20 nowości i całe mnóstwo produktów zmodyfikowanych technicznie oraz wzorniczo. Zgodnie z hasłem „Nadajemy rytm” produkty INSTAL-PROJEKT cechuje elegancka i harmonijna powtarzalność, wnosząca w nasze otoczenie porządek.

Nowy podział oferty i system oznaczeń pozwala szybko odnaleźć produkty o najważniejszych dla nas funkcjach i cechach. Rozmiary, moc, wydajność, rodzaje podłączeń, dostępne akcesoria i wykończenia – wszystkie te parametry są przejrzyście oznaczone i proste do odczytania. Łatwo możemy zrozumieć dlaczego dany grzejnik określono mianem „Kompaktowego mocarza” lub „Zmiennego artysty”. A jeśli dodamy do tego liczne akcesoria w postaci grzałek, półek, relingów i wieszaków, z pewnością docenimy bogactwo rozwiązań oferowanych przez firmę INSTAL-PROJEKT i kompleksowość tej oferty.

INSTAL-PROJEKT nie ograniczył się w nowych materiałach promocyjnych do prezentacji funkcjonalnych walorów swoich grzejników. Zgodnie z aktualnymi trendami grzejnik to coraz częściej nie tylko element instalacji grzewczej, ale także piękny, dekoracyjny przedmiot. Widać to znakomicie na artystycznych zdjęciach znanego polskiego fotografa Szymona Brodziaka – grzejniki INSTAL-PROJEKT budzą emocje! Podziw, zachwyt, zaskoczenie, ciekawość, dumę, przypływ energii i dobrego samopoczucia lub po prostu radość! Tylko od nas zależy, które z tych emocji zapragniemy wprowadzić do naszego otoczenia. Wybierając ciekawy kształt, nietypowy kolor czy wreszcie lokując grzejnik na eksponowanym miejscu we wnętrzu, możemy osiągnąć efekt, który przekroczy nasze wyobrażenia.

W kreatywnym traktowaniu grzejników przydatna będą także nowe palety kolorów INSTAL-PROJEKT – 37 kolorów podzielonych na cztery grupy: intensywne „Fashion Colours”, szykowne i eleganckie „Top Colours”, smakowite, naturalne „Vanilla & Pepper” oraz klasyczne „Black & White”. Dzięki temu podziałowi oraz dostosowaniu kolorów do aktualnej kolorystyki panującej na rynku wnętrzarskim łatwo znaleźć kolor pasujący do naszego wnętrza i podkreślający jego niepowtarzalną atmosferę.

Dopełnieniem nowych materiałów firmy INSTAL-PROJEKT są zamieszczone w folderze i katalogu przejrzyste porady, mówiąc między innymi na co należy zwrócić uwagę przy doborze grzejników. Trzy dekady doświadczenia ekspertów firmy sprawiły, że techniczne zawiłości są tu omówione jasno i prosto, w sposób zrozumiały dla wszystkich. Zaś wszystkich poszukujących oszczędności zainteresują z pewnością rady dotyczące ekonomicznego ogrzewania.