Konferencje IDEALNY DOM I WNĘTRZE – podsumowanie 2012 roku

W bieżącym 2012 roku odbyły się 3 konferencje z cyklu IDEALNY DOM I WNĘTRZE:

29 marca w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego
24 maja w Concordia Design w Poznaniu
11 października w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie


UCZESTNICY
We wszystkich trzech konferencjach udział wzięło ponad 250 projektantów i architektów wnętrz poszukujących wiedzy na temat nowych trendów i produktów dostępnych na rynku. Najwięcej, bo 130 osób uczestniczyło w spotkaniu w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego, 70 osób wzięło udział w konferencji w Poznaniu i 57 w konferencji w Krakowie.



PROGRAM
Wiedzę architektom i projektantom wnętrz przekazywali przede wszystkim polscy producenci i dystrybutorzy z branży wyposażenia wnętrz. W sumie w konferencjach wzięło udział ponad 20 firm. Ponadto szkolenia z zakresu psychologii koloru, trendów we wnętrzarstwie, motywacji zawodowej i innych przydatnych dla zawodu projektanta tematów poprowadzili dr Marek Borowiński oraz Konrad Pluciński - specjaliści, którzy od lat prowadzą warsztaty dla tej grupy zawodowej. Na konferencjach zawsze obecni byli znani projektanci, którzy opowiadali uczestnikom o swojej drodze zawodowej i swoim podejściu do roli projektanta. W Warszawie z uczestnikami spotkał się Tomek Rygalik, w Pozaniu Oskar Zięta, a w Krakowie Marek Liskiewicz. Każdej konferencji towarzyszyła ciekawa wystawa.




EKSPOZYCJA
Oprócz prezentacji w sali wykładowej każda z firm miała możliwość wynajęcia powierzchni ekspozycyjnej, na której część wystawców stawiało swoje eskpozytory produktowe, część tylko materiały promocyjne, katalogi, oferty czy roll-upy.



KORZYŚCI DLA FIRM Z UDZIAŁU W KONFERENCJACH:
• Bezpośrednie dotarcie do architektów i projektantów wnętrz, którzy coraz częściej decydują co i gdzie ma kupić inwestor
• Utrzymanie kontaktu z architektami i projektantami wnętrz po konferencji, dzięki liście teleadresowej, którą przedstawiciele firm otrzymują od organizatora spotkania
• W ciągu jednego tylko dnia możliwość wielowymiarowego przedstawienia swojej oferty architektom i projektantom wnętrz poprzez wykład, stoisko, materiały promocyjne
• Maximum efektu przy minimum nakładu, zarówno czasu jak i pieniędzy