Już od ponad 40 lat produkty firmy Halton są stosowane w skali globalnej, począwszy od budynków komercyjnych, przez statki transoceaniczne, platformy wiertnicze, laboratoria aż do profesjonalnych kuchni w małych restauracjach, kantynach uniwersyteckich oraz firmach kateringowych.

Halton 2015 - Enabling Wellbeing
Bogate doświadczenie firmy Halton wpłynęło na zrozumienie, że istnieje potrzeba rozszerzenia oferowanych produktów o rozwiązania, które pozwalają na szerokie spojrzenie na jakość powietrza w pomieszczeniu, na bezpieczeństwo oraz na efektywność energetyczną.

Halton zapewnia dobre warunki dla ludzi (wellbeing), pracujących w wymagającym środowisku. Celem Haltona jest dostarczenie komfortowej, bezpiecznej i energooszczędnej przestrzeni do pracy i przebywania.

Prezes Rady Nadzorczej Haltona, Pan Mika Halttunen, powiedział: Inwestycje w badania i rozwój pozwoliły na rozszerzenie oferty produktów i usług. Możemy zaproponować naszym klientom wyższą wartość dodaną poprzez świadczenie usług począwszy od segmentu systemów aż do rozwiązań zwiększających jakość środowiska wewnątrz budynku, poprawiających bezpieczeństwo oraz efektywność energetyczną. Nasza misja dostarczania dobrych warunków pracy i biznesu (enabling wellbeing) jest realizowana przez ścisłe trzymanie się założeń projektowych aż do finalnej realizacji inwestycji. Na etapie projektowania przeprowadzamy symulację warunków wewnątrz pomieszczenia, rozwijamy i dostarczamy rozwiązania systemowe, oraz świadczymy usługi, które weryfikują działanie zaprojektowanych rozwiązań. Wspomniane kryteria są stosowane z powodzeniem do nowych projektów, jak również do renowacji istniejących przestrzeni.

Dla odzwierciedlenia nowego, szerszego spojrzenia na misję Haltona, nasz slogan przybiera nową postać: Halton – Enabling Wellbeing. Symbolem misji, która łączy w sobie dbałość o jakość, bezpieczeństwo i efektywność energetyczną, będzie Halton Aura, którą mamy przyjemność zaprezentować na poniższym zdjęciu.


Źródło: Halton Sp. z o.o.