Grupa De Dietrich - Remeha jest znana z prowadzenia strategii rozwoju ściśle związanej z wykorzystaniem energii odnawialnych, szczególnie w instalacjach solarnych i pompach ciepła. Kolejnym konsekwentnym pod względem realizacji strategii krokiem grupy, jest niedawne przejęcie firmy DFM z siedzibą w Portes-les-Valence (Francja), znanej bardziej pod marką SOFATH. Celem przejęcia było poszerzenie wiedzy i doświadczenia w zakresie produkcji pomp ciepła, zwłaszcza geotermalnych, oraz wzbogacenie oferty De Dietrich - Remeha dla rynku europejskiego.

Zgodnie ze strukturą grupy De Dietrich Remeha, nowo wcielona jednostka pozostała autonomiczna, z Dyrektorem Generalnym Pierre’em Sabatier na czele. Celem grupy DFM pozostała kontynuacja dotychczasowego rozwoju, opartego na sprawnej sieci dealerskiej i centrum przemysłowym w Portes-les Valence.

Grupa De Dietrich Remeha

Grupa De Dietrich Remeha jest jednym z europejskich przodujących producentów urządzeń grzewczych i urządzeń do wytwarzania ciepłej wody. Skupiona na systemach multi-energetycznych, oszczędzających energię i chroniących środowisko, szybko rozwinęła się nie tylko dzięki sile swojej sieci sprzedaży i dystrybucji, ale również dzięki współpracującym z marką instalatorom, serwisantom i projektantom we Francji, Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii i Polsce.

Nowatorskie gazowe kotły kondensacyjne rozwijane przez Remeha (pioniera w tej dziedzinie, a dzisiaj w zakresie mikro-kogeneracji), zyskały uznanie we wszystkich krajach, gdzie jest obecna marka. Zakłady produkcyjne grupy znajdują się w Appeldorn (Holandia), Mertzwiller, Niederbronn i Thann (Francja). Grupa osiągnęła obrót 600 mln Euro i zatrudnia 2200 pracowników.

Grupa DFM

25 lat temu grupa DFM stała się pionierem w dziedzinie geotermalnych pomp ciepła na rynku francuskim, szybko zyskując na nim pozycję lidera. Wprowadzone do oferty grupy pompy ciepła woda-powietrze, zostały nagrodzone w 2006 roku przez Janus de l’Industrie. Zakład produkcyjny DFM posiada certyfikat ISO 14001. We Francji markę SOFATH wspiera 40 przedstawicielstw handlowych, tworzących silną sieć sprzedaży na terenie kraju i umożliwiających ekspansję marki poza granicami Francji.