Kominki i wkłady kominowe produkowane przez Kratki.pl ze złotym Laurem Klienta 2011.

Godło Złoty Laur Klienta dla Kratki.pl
W tegorocznej edycji ogólnopolskiego projektu konsumenckiego Laur Klienta 2011, firma Kratki.pl zdobyła najwięcej głosów w kategorii "Kominki i wkłady kominowe", w sondażu przeprowadzanym od 1 sierpnia do 24 listopada br.

Laur Klienta

Laur Klienta to największy program konsumencki w kraju, pozwalający wyłonić co roku najpopularniejsze produkty i marki w prawie 300 kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty obecnie są liderami popularności w swojej grupie? Badania opinii klientów prowadzone są cyklicznie poprzez ankietowanie bezpośrednie oraz telefoniczne, a także wśród osób głosujących indywidualnie, na podstawie ankiety opracowanej przez Instytut Gallupa. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu - Grupę Media Partner, wydawcę dodatków gospodarczych dzienników Gazeta Prawna i Rzeczpospolita - są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta, ponieważ wyboru najwyżej cenionych produktów dokonują sami klienci. Wartość takiego godła dla zwycięzców jest bardzo znacząca i odzwierciedla tendencje występujące na rynku. Organizator nie klasyfikuje wielkości sprzedaży, lecz opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy.



Źródło: Kratki.pl Marek Bal