Laur Klienta to odznaczenie marek i produktów najbardziej popularnych i lubianych wśród konsumentów. To najwyższe wyróżnienie jakie może otrzymać firma, ponieważ o jego przyznaniu decyduje sam rynek. W tym konkursie nie liczy się wielkość sprzedaży, ilość zatrudnionych czy zaplecze technologiczne. O przyznaniu Lauru Klienta decydują głosy samych klientów a one są najcenniejsze, bo mówią o zaufaniu do firmy i do jej produktów.

Galmet po raz kolejny zdobywa Złoty Laur Klienta!
Laur KlientaLaur Klienta to plebiscyt prowadzony na grupie min. 800 ankietowanych. Opinie uzyskuje się za pomocą ankiety prowadzonej podczas rozmowy telefonicznej, badania na stronach internetowych oraz metodą face to face. W ramach konkursu przyznawane są następujące wyróżnienia: Złoty, Srebrny, Brązowy oraz Grand Prix Laur Klienta.

W gronie laureatów tegorocznego konkursu jest niewiele takich firm jak Galmet, który nieprzerwanie od 2008 roku otrzymuje Złoty Laur w kategorii „Elektryczne pojemnościowe ogrzewacze wody”. Galmet jest liderem w produkcji i sprzedaży ogrzewaczy wody wysokiej jakości. W tym roku firma ponownie otrzymała nagrodę w konkursie a w poprzednich latach była dodatkowo wyróżniana nagrodą Grand Prix oraz Top Marka. O przyznaniu tytułu Top Marki zadecydowała szczególnie wyróżniająca pozycja marki pośród konkurencyjnych firm z branży. W tym roku głos konsumentów potwierdził jednoznacznie, że wyróżnienie z 2010 nie było kwestią przypadku.

Osiągnięcie pierwszego miejsca z dużą przewagą nad konkurencją w plebiscycie Laur Klienta w kategorii „Urządzenia i systemy grzewcze” to kolejne wyróżnienie dla opolskiej firmy. W tym roku Galmet zdobył także wyróżnienie za zbiornik multiwalentny z 3 wężownicami na Międzynarodowych Targach Szczecińskich, nagrodę Opolska Marka oraz zajął pierwsze miejsce w regionie wśród dużych przedsiębiorstw w rankingu Firm Rodzinnych Roku 2012 przeprowadzonym przez tygodnik opinii „Newsweek”.

Źródło: www.rzeczobiznesie.eu/laurkonsumenta.html