273
274
226
276

Fachowcy docenili kotły Immergas Budowlaną Marką Roku 2013!

13 czerwca 2013 r. podczas uroczystej Gali w hotelu Venecia Palace zostały ogłoszone wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2013, organizowanego przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku. Marka Immergas została nagrodzona tytułem Budowlana Marka Roku 2013 w kategorii kotły grzewcze, co jest dowodem ogromnego zaufania Klientów i silnej pozycji ten marki na rynku.

Fachowcy docenili kotły Immergas Budowlaną Marką Roku 2013!

bmrInstytut ASM od 9-ciu lat corocznie przeprowadza obiektywne i niezależne badania preferencji i opinii wśród blisko 2000 firm wykonawczych z całej Polski. Badanie opiera się na spontanicznie podawanych przez respondentów informacjach, jest zatem najbardziej  miarodajnym ze wszystkich konkursów w branży budowlanej w Polsce. Ideą Rankingu jest uhonorowanie dokonań producentów materiałów budowlanych wskazanych przez polskich wykonawców w niezależnym i ogólnopolskim badaniu.

dyplomTytuł Budowlanej Marki Roku 2013 przyznany marce Immergas, wiodącemu producentowi nowoczesnych systemów grzewczych, jest dowodem ogromnego zaufania rynku. Firma obecna na polskim rynku od ponad 17 lat stawia przede wszystkim na jakość swoich produktów i innowacyjność. Warto dodać, że jako jedna z pierwszych firm wprowadziła na polski rynek kotły kondensacyjne. Dziś oferta firmy to oprócz kotłów grzewczych także pompy ciepła, grzejniki, panele solarne a ostatnio systemy fotowoltaiczne, czyli wszystko to, co pozwala na stworzenie zintegrowanego i ekologicznego systemu grzewczego w każdym domu. To co istotne w strategii firmy, to profesjonalna obsługa Klienta, którą zapewnia wykwalifikowana kadra handlowców, instalatorów i serwisantów.

Tytuł Budowlanej Marki Roku to dla nas ogromne wyróżnienie i dowód zaufania rynku. To również potwierdzenie wieloletnich starań firmy, których celem jest budowanie trwałych relacji z naszymi odbiorcami. Badanie które potwierdza, że Immergas jest marką cieszącą się największym zaufaniem fachowców, jest dowodem na skuteczność naszych działań, jak również doskonałym motywatorem na przyszłość” – podsumowuje Witold Ludwiczak, Dyrektor Zarządzający Immergas Polska

Komentarze

Józef

Ja już miałem do czynienia z tą "wspaniałą" marką i każdemu potencjalnemu klientowi serdecznie odradzam podobnych doświadczeń. Za przeglądy gwarancyjne trzeba słono płacić a jak już coś nawali, to i tak winę bezczelnie zwalą na użytkownika i za naprawę trzeba bulić od nowa.

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.