Firma ESBE korzysta z YouTube - do rozpowszechniania nowego filmu na temat montażu.

ESBE na YouTube
Firma ESBE wykorzystuje YouTube do rozpowszechniania swojego nowego filmu na temat montażu. Począwszy od września firma ESBE publikuje swój nowy film na temat montażu sterownika CRB100 w YouTube, gdzie będzie on dostępny dla wszystkich zainteresowanych. Film stanowi element nowej kampanii przeprowadzanej pod hasłem „Szybko i prosto. Dobra robota.”.

- Wykorzystanie YouTube jest dla nas rzeczą dość nową i mamy oczywiście nadzieję na pozytywną reakcję rynku – mówi Niclas Bock, szef regionu NEC.

Film na temat montażu jest częścią szeroko zakrojonej kampanii, która rozpoczyna się w całej Europie na początku września. W ramach tej kampanii położono nacisk na trzy spośród kluczowych kategorii produktów firmy ESBE, a mianowicie sterownik CRB121, produkty do instalacji na paliwo stałe LTC/VTC oraz termostatyczne zawory mieszające VTA/VTS. Nowy film prezentuje prostotę montażu sterownika CRB i zawiera porady, które pozwolą instalatorowi wykonać montaż w możliwie najlepszy sposób. W ciągu zaledwie 6 minut i 30 sekund widz może prześledzić kompletny montaż i przekonać się, jaką oszczędność czasu i energii można uzyskać, instalując produkty firmy ESBE.

- Celem filmu jest szybkie i przejrzyste zaprezentowanie zalet produktów ESBE. Krótki czas montażu sprawia, że instalator może oszczędzić swój cenny czas i zrealizować więcej zleceń w ciągu jednego dnia lub po prostu wcześniej zakończyć pracę – mówi Louise Söderlund, dyrektor ds. komunikacji rynkowej w firmie ESBE.

Wizyta w realnym świecie
Nowy film przygotowany na potrzeby kampanii jest prawdziwy – pokazuje rzeczywisty projekt wykonania instalacji i prawdziwego instalatora z miejscowości Gnosjö w szwedzkim regionie Smalandii. To samo dotyczy zdjęć wykorzystywanych w ramach kampanii. W firmie ESBE uważamy, że ważną rzeczą jest to, aby nasi klienci rozpoznawali się w prezentowanych przez nas materiałach. Jasne przesłanie kampanii wyrażone w haśle „Szybko i prosto. Dobra robota.” daje wyraźny obraz tego, co chcemy uzyskać dzięki nowemu filmowi, który od początku września jest także dostępny na naszej stronie internetowej www.esbe.eu. Ponadto treści związane z kampanią umieściliśmy na specjalnej stronie przeznaczonej dla telefonów komórkowych, która jest dostępna po zeskanowaniu tzw. kodu QR wydrukowanego na ostatniej stronie folderów kampanijnych. Jest to kolejny dowód świadczący o tym, że firma ESBE nie boi się korzystać z nowoczesnych technologii cyfrowych.

- Naszym klientom końcowym, którymi są właściciele domów jednorodzinnych, oferujemy komfort i oszczędność energii. Jednocześnie instalatorzy mogą przeprowadzić montaż prosto i szybko. Jest to więc rozwiązanie korzystne dla wszystkich stron
– podkreśla Louise Söderlund.

Firma ESBE ma swoją siedzibę w miejscowości Reftele w szwedzkim regionie Smalandii. Prace konstrukcyjne i produkcja odbywają się w tym samym miejscu, co pozwala zapewnić wysoką jakość i obsłużyć dostawy na realizowane na obszarze całej Europy.

[VIDEO:YOUTUBE:hvkvbb1MO_8]