W ciągu ostatnich dwóch lat Emerson Network Power konsekwentnie inwestował w sektor chillerów. Firma nie tylko znacznie zintensyfikowała swoje działania sprzedażowe, ale również zaangażowanie w rozwój i poszukiwanie rozwiązań konsolidacyjnych pozwalających uzyskać wysoką wydajność przy zachowaniu niskich kosztów związanych ze zużyciem energii.

Emerson Network Power umacnia pozycję lidera na rynku chillerów dla Data Center
Emerson Network PowerPiove di Sacco (Padova), grudzień 2010 – Emerson Network Power spółka z grupy Emerson (NYSE: EMR) i światowy lider w dziedzinie Business-Critical Continuity™ przedstawiła wyniki osiągnięte w ciągu ostatnich dwóch lat w segmencie chillerów. Sprzedane w tym okresie chillery to 1 milion kW mocy chłodniczej. Co więcej, 80 procent spośród nich wyposażono w tryb freecooling pozwalający znacznie obniżyć zużycie energii elektrycznej oraz emisję CO² – w trakcie cyklu życia produktu emisja może zostać zredukowana nawet o kilka ton.

Emerson Network Power od wielu lat buduje swoją pozycję lidera na rynku chillerów dla DATA CENTER. W 1970 roku jako pierwszy wyprodukował chillery działające w trybie freecooling, a w ciągu kolejnych lat angażował się w badania oraz rozwój jeszcze lepszych i bardziej niezawodnych rozwiązań z tej dziedziny. Obecnie urządzenia firmy łączą w sobie wysoką wydajność oraz energooszczędność.

W tym roku Emerson Network Power zainwestował ponad 5 milionów Euro w Witness Test Cabin – laboratorium umożliwiające monitoring wszystkich elementów składowych urządzeń chłodzących opuszczających linię produkcyjną. Dzięki Witness Test każdy klient może wziąć udział w testach chillera przed dokonaniem decyzji o zakupie sprzętu lub uczestniczyć w testach urządzenia zamówionego.

Analiza rzeczywistych możliwości chłodniczych, certyfikaty dla poszczególnych komponentów, parametry głośności to tylko niektóre z elementów gwarancji oferowanych przez Emerson Network Power zgodnie ze standardami i wytycznymi EN 14511.

“Wyniki, które udało się nam osiągnąć w ostatnich latach dopingują nas do tego by nadal podnosić poprzeczkę. Dążymy do tego, by w ręce naszych Klientów trafiały rozwiązania o najwyższej klasie jakości oraz energooszczędności. Witness Test doskonale obrazuje nasze podejście do potrzeb Klientów oraz jakość naszych usług.”, powiedział Stefano Mozzato, marketing director Liebert Business Europe Middle East and Africa, Emerson Network Power.