W ciągu ostatnich 3 lat KAISAI dynamicznie powiększa swój obszar działania. Efektem tych działań jest dzisiejsza obecność urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczych tej marki w kilkunastu krajach Europy.

Ekspansja marki KAISAI w Europie

Konsekwentnie realizowana strategia, zakładająca wzmożone działania na rynkach europejskich, sprawiła, że lista zagranicznych kontrahentów systematycznie rośnie. Produkty marki KAISAI, od dłuższego czasu cieszą się dużym zainteresowaniem w Niemczech, Austrii, Szwecji, Bułgarii, Słowacji, Czechach, Macedonii, Mołdawii i na Ukrainie. W tym roku do grona partnerów marki dołączyły firmy z Malty, Litwy, Łotwy, Portugalii, Słowenii i Gruzji.

Głównym czynnikiem, przyczyniającym się do ekspansywnego rozwoju sieci sprzedaży w tak wielu państwach, było przemyślane połączenie jakości produktu z przystępną ceną. Oferta KAISAI jest odpowiedzią na trend rynkowy, w którym coraz większa liczba użytkowników końcowych decyduje się na montaż klimatyzacji czy pomp ciepła, biorąc pod uwagę nie tylko komfort, jaki niesie ze sobą dane rozwiązanie, ale przede wszystkim poziom poniesionych wydatków.

- Strategia sprzedaży firmy KAISAI EUROPE, która jest wyłącznym importerem urządzeń marki KAISAI w Europie, została oparta przede wszystkim na bogatej gamie urządzeń dostępnej w atrakcyjnej cenie. Oczywiście każda oferta jest dostosowywana do poszczególnych rynków, uwzględniając ich specyfikę oraz wymagania użytkowników w danym regionie Europy – podkreśla Wojciech Białas, Prezes KAISAI EUROPE - dodaje również - Nawiązujemy współpracę z partnerami międzynarodowymi, dbając o zapewnienie relacji biznesowych na najwyższym poziomie. Wszyscy  zagraniczni dystrybutorzy mogą liczyć na indywidualne podejście i kompleksową obsługę uwzględniającą wsparcie logistyczne, finansowe czy techniczne.

W ciągu najbliższych lat planowana jest dalsza ekspansja marki KAISAI, nie tylko W Europie, ale także wśród krajów Wspólnoty Niepodległych Państw oraz bliskiego wschodu. Ponadto trwają rozmowy z kolejnymi potencjalnymi partnerami, a lista zagranicznych przedstawicieli na mapie dystrybucyjnej marki KAISAI powinna się zwiększyć jeszcze w tym roku. Strategia rozwoju zakłada wszelkie działania promocyjne, zmierzające do osiągnięcia celów firmy w dłuższym czasie. Są nimi m.in. obecność marki na ważnych międzynarodowych wydarzeniach branżowych, takich jak targi Mostra Convegno w Mediolanie, które odbyły się w marcu br. oraz targi Chillventa, które już w październiku br. odbędą się w Norymberdze. 

 

Dowiedz się więcej