265
269
226

Ekskluzywny finał w USA Programu motywacyjnego KLIMA-THERM.

W kwietniu firma KLIMA-THERM zaprosiła grupę Autoryzowanych Partnerów FUJITSU na tygodniową, ekskluzywną wyprawę marzeń na Zachodnie Wybrzeże USA. Amerykańska przygoda z jedynymi w swoim rodzaju atrakcjami takimi jak przejazd legendarnymi Fordami Mustangami przez Wielki Kanion, czy podziwianie panoramy Płaskowyżu Kolorado z pokładu helikoptera, była jedną z nagród głównych - obok wycieczki na grecką Kretę - w ubiegłorocznej, 3. Edycji Programu Wsparcia Sprzedaży FUJITSU „Poznaj Klimat”. Pełna wrażeń i licznych atrakcji wyprawa do Stanów Zjednoczonych Ameryki odbyła się w dniach 19-25 kwietnia. Swój amerykański sen z firmą KLIMA-THERM spełniła grupa Autoryzowanych Dystrybutorów FUJITSU, którzy wykazali się największą aktywnością sprzedażową w 2015 roku w ramach 3. Edycji Programu Wsparcia Sprzedaży urządzeń FUJITSU „Poznaj Klimat – American Dream”.

Ekskluzywny finał w USA Programu motywacyjnego KLIMA-THERM.

Przygodę z Ameryką uczestnicy wyprawy rozpoczęli w Las Vegas – mieście gigantycznych hoteli, na czele ze znanym z przepięknych fontann hotelem Bellagio, oraz słynnych na całym świecie kasyn. Jednym z najciekawszych punktów agendy pobytu w tym najbardziej zaludnionym mieście stanu Nevada była restauracja mieszcząca się na 300-metrowej wieży Stratosphere Tower. Wytwornej kolacji towarzyszył niezapomniany widok na nocną panoramę Las Vegas. Wśród atrakcji nie mogło również zabraknąć gorączki nocy spędzonej na grze w ruletkę, Black Jacka i ‘jednorękiego bandytę’ w kasynie hotelu Monte Carlo. W Las Vegas grupa Partnerów FUJITSU zasiadła za kierownicą legendarnych Mustangów i wyruszyła na Tamę Hoovera, a potem historyczną „Route 66” udała się do Wielkiego Kanionu, gdzie uczestnicy wyprawy mieli możliwość przeżycia zapierającego dech w piersiach zachodu słońca – zjawiska uważanego za jeden z Siedmiu Cudów Natury. Wycieczkę do Wielkiego Kanionu zwieńczyła wyjątkowa atrakcja w postaci przelotu helikopterami nad Płaskowyżem Kolorado, którą większość osób biorących udział w podróży do USA podsumowało jako jedno z najpiękniejszych w swoim życiu przeżyć. Kolejnym punktem na mapie podróży po Zachodnim Wybrzeżu USA było Los Angeles w stanie Kalifornia, do którego uczestnicy wyprawy dostali się autobusem, po drodze zwiedzając słynącą z dawnych kopalń srebra osadę Calico na pustyni Mojave – do dziś przypominającą miejscowość rodem z filmowego Westernu. W Mieście Aniołów na grupę laureatów nagrody głównej w Programie Wsparcia Sprzedaży FUJITSU czekały atrakcje takie jak m.in. wizyta w parku wytwórni filmowej Universal Studios oferującym możliwość skorzystania z najnowocześniejszych technologii multimedialnych i filmowych efektów specjalnych. Niezwykle bogaty program wyprawy do USA obejmował ponadto wycieczkę do nadbrzeżnego miasta metropolii LA Santa Monica oraz przejazd po Sunset Boulevard – legendarnej ulicy pełnej sklepów, barów i restauracji. 

- Za nami ekscytująca wyprawa, obfitująca w niezapomniane wrażenia i emocje związane z odkrywaniem uroków kraju spełnionych marzeń – Stanów Zjednoczonych Ameryki. Dziękujemy naszym Partnerom handlowym za ten wspólnie spędzony czas, który był dla wszystkich nas doskonałą okazją do bliższego poznania się i zacieśnienia relacji biznesowych – podsumowuje Przemysław Kukowski, Zastępca Dyrektora ds. Handlowych w KLIMA-THERM.

Program Wsparcia Sprzedaży FUJITSU „Poznaj Klimat” to od czterech lat z sukcesem realizowany projekt marketingowy firmy KLIMA-THERM i unikatowe w branży HVACR narzędzie motywacyjne, stworzone z myślą nagradzaniu najaktywniejszych sprzedażowo Partnerów handlowych. Program daje szansę wszystkim zarejestrowanym uczestnikom na zdobycie wielu atrakcyjnych nagród, a najbardziej skutecznym handlowo Partnerom oferuje możliwość przeżycia jedynej w swoim rodzaju przygody — podróży marzeń.  

Zobacz finał Royal Adventure

- Motywacja naszych Partnerów, konkurencyjność oferty handlowej oraz najwyższa jakość produktów marki FUJITSU są dla nas kluczowe w pojmowaniu i wdrażaniu skutecznych rozwiązań prosprzedażowych. Produkt klasy premium wymaga najlepszych narzędzi wsparcia marketingowego, stąd wyselekcjonowane, szyte na miarę luksusowe destynacje na świecie, które z dumą oferujemy naszym lojalnym Klientom – podkreśla Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM.

Tegoroczna, 4. Już edycja Programu „Poznaj Klimat” przebiega pod hasłem „VIVA BRASIL!” nawiązując tym samym do finału emocjonującej rywalizacji, który będzie miał miejsce w 2017 roku w Brazylii.

Sprawdź nowy program VIVA BRAZIL

Komentarze

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.