Data rozpoczęcia
2013-10-17
Data zakończenia
2013-10-17
Miejsce
Warszawa

E-MAIL MARKETING W BRANŻY TECHNICZNEJ
Baner

Jeżeli chcesz znać odpowiedź na następujące pytania:

1. Jakie są trendy, wzorce i najlepsze praktyki w zakresie e-mail marketingu?
2. Jakie są możliwości wysyłania wiadomości elektronicznych?
3. Jaki układ treści stosować, by użytkownicy chcieli dłużej czytać wiadomości?
4. Jakie są rodzaje i różnice wiadomości elektronicznych (reklama, newsletter, e-zin)?
5. Jak tworzyć tematy i pole nadawcy, by zwiększać wskaźnik otwarć wiadomości?
6. W jaki sposób skłaniać użytkownika do kliknięcia i przejścia na WWW?


Nie może zabraknąć Cię na praktycznym szkoleniu z zakresu tworzenia wiadomości elektronicznej oraz newsletterów.

Unikalne szkolenie dla branży instalacyjnej!!!

„E-MAIL MARKETING W BRANŻY TECHNICZNEJ”
Jak wysyłać mailingi reklamowe i budować newslettery?



Szkolenie odbędzie się 17.10.2013 r.,
w budynku Millenium Plaza,
Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa.





Program:

1. E-mail marketing w pigułce:


E-mail marketing – możliwości, wykorzystanie, potencjał
Profil użytkownika poczty elektronicznej, czyli:

o Kto i kiedy czyta e-maile?
o Jakich narzędzi używa do odbioru poczty?
o Ile ma kont i w jaki sposób odbiera wiadomości elektroniczne?

Jak pozyskać użytkowników do subskrypcji?
Bazy mailingowe – możliwości, koszty, praktyka

Quiz wiedzowy


2. e-Malingi reklamowe:

Cele biznesowe i promocyjne - zastosowanie wiadomości elektronicznych w biznesie na przykładzie branży instalacyjnej
Od rejestracji do wysyłki:

o Zasady i sposoby rejestracji
o Jak konstruować tytuł i odbiorcę by skłaniać do otwarcia?
o Jak budować wiadomość – layouty, teksty i grafiki
o Przyciski wzywające do działania
o Elementy social media i Web 2.0
o Animacje i wideo w e-mailingu

Ćwiczenie praktyczne – mailing w wybranych branżach (klimatyzacyjna, chłodnicza, sanitarna)


3. Newslettery i biuletyny elektroniczne:

Typy i rodzaje newsletterów
Sposoby budowania skutecznych projektów newsletterowych w branży B2B
Cechy newslettera
Biuletyn wewnętrzny – informacja, komunikacja, wewnętrzny PR
Sposoby redagowania informacji
Układ treści
Szablony newsletterów do wykorzystania w praktyce
Praktyczne przykłady redagowania treści:

o Informacja
o Perswazja
o Reklama

Konstrukcja newslettera – przykłady i badania
Ćwiczenie praktyczne – ocena newsletterów z branż B2B


4. Raporty, statystyki i efekty:


Wydatki reklamowe a e-mail – ile przeznaczamy na działania za pośrednictwem poczty elektronicznej?
Platformy e-mailingowe
Pomiar i interpretacja danych:

o Co mierzyć?
o W jaki sposób?
o Jak interpretować statystyki
o Wnioskowanie na przyszłość

Analiza kosztowa działań w zakresie e-mailingów



Wykładowca: Artur Maciorowski


WykładowcaNiezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Od 1998 r. związany z biznesowym wykorzystaniem Internetu. Realizował projekty m.in. dla PKN Orlen, Banku DnB NORD Polska, ING Życie, ING TFI oraz Grupy Wydawniczej INFOR. Właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode. Autor wielu publikacji z branży e-marketingu, redaktor prowadzący Online Marketing Polska. Prelegent podczas wielu konferencji. Wykładowca na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 2003 roku prowadzi szkolenia i warsztaty poświęcone zagadnieniom marketingu interaktywnego i e-biznesu. Przeszkolił już ponad 3000 osób.



Cena uczestnictwa:
740 zł/os. + VAT (materiały szkoleniowe, przerwa kawowa, lunch)

Udział w szkoleniu będzie potwierdzony CERTYFIKATEM.


Organizator:
Euro-Media Sp. z o.o.
Al. KEN 95
02-777 Warszawa


Kontakt:

Joanna Wójcik
tel.: 22 678 38 05 wew. 231
e-mail: szkolenia@euro-media.pl